יום שני, 29 בדצמבר 2014

הלוואות בערבות מדינה - הפתרון המושלם



הלוואות בערבות המדינה לעסקים חדשים או קיימים


אחד הכלים החשובים והמשמעותיים ביותר שיכולים לעזור לאנשים רבים שמעוניינים לפתוח עסק, או לאנשים שיש להם כבר עסק קיים, הוא הכלי של הלוואות בערבות מדינה. כפי שניתן להבין כבר משם של הלוואה זו, הרי שכל מהותה היא שאתם תקבלו ערבות של מדינה להלוואה שאתם מקבלים מהבנק. כמובן שברגע שיש גוף גדול כל כך ואמין שיהיה ערב לכם - תנאי ההלוואה הם נוחים יותר, והבנקים מוכנים גם לספק לכם הלוואות בסכומים גבוהים יחסית שאחרת הם היו נרתעים מכך. חשוב מאד להבין מהם המסלולים של הלוואות בערבות מדינה - גם לעסקים חדשים, וגם לקיימים.



המסלול לעסק חדש


מי שמבקש ליטול הלוואות בערבות מדינה לטובת הקמה של עסק חדש, יצטרך כמובן להציג לגורמים השונים את התוכנית העסקי תשלו, ולהראות את יכולת ההשקעה שלו, ולפלח ולהסביר בדיוק מה הוא מתכוון לעשות בסכומים שאותם הוא מבקש ללוות. יש לציין שבמסלול זה של הלוואות בערבות מדינה, ניתן ללוות עד לסכום של כחצי מיליון ש"ח - סכום גבוה לכל הדעות. הלוואות אלו, משום שהעסק הוא חדש והסיכון קצת יותר גדול, המדינה מעניקה ערבות של עד כ85% מסך ההלוואה כולה. הלווה עצמו צריך להציג ערבות של אך ורק 10% מסך ההלוואה שהוא מבקש ליטול.





ומה עם עסק קיים?


במדיה ותרצו ליטול הלוואות בערבות מדינה לטובת הרחבה והשקעה בעסק קיים תצטרכו כמובן להציג דו"חות כספיים וכלכליים רבים שיראו שהעסק שלכם נמצא במגמה חיובית ושההלוואה לא באה לכסות על הפסדים - אלא שאתם רוצים להרחיב ולהשקיע בעסק. במקרים אלו אפשר ללוות עד כחצי מיליון ש"ח - או 8% ממחזור העסק שלכם. ניתן גם להגיש בקשות להלוואות בשיערו גבוה יותר בתנאים מיוחדים. לעסקים אלו אפשר לקבל ערבות של המדינה בסך 75% מסכום ההלוואה, ועדו 25% של עירבון מטעם בעלי העסק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה