יום רביעי, 10 בדצמבר 2014

זכיינים



הרבה אנשים חולמים להיות עצמאים אך בין החלום ובין המציאות בדרך כלל יש מרחק. חלק ממה שמונע מאנשים מסוימים להגשים את החלום הזה זו העובדה שלא קל לעזוב את העבודה כדי להקים עסק עצמאי ויש בעסק עצמאי לא מעט סיכונים. אם גם אתם מרגישים כך כדאי שתדעו שאתם יכולים להפוך להיות זכיינים, ולמעשה הרבה פעמים זכיינים נהנים גם מהעובדה שהם עצמאים וגם מהעובדה שהם לא לגמרי לבד, כך שכדאי לשקול זאת.

הזכיינות נותנת תמיכה
היתרון של זכיינים הוא שיש מאחוריהם רשת גדולה, וזה אומר שהם לא לבד. זה נכון לגבי סניף של כל רשת שאתם רוצים להיות זכיינים שלה, כי למעשה הרשת תעשה עבורכם את הפרסום והיא זו שתלמד אתכם איך להיות מנהלים טובים יותר. זה הבדל מהותי לעומת אדם שרוצה להקים עסק עצמאי, כי בעסקים עצמאיים צריך להשקיע לבד בפרסום ולא נהנים מכך שהמקום ושמו כבר מוכרים לקהל.

זכיינים


הזכיינות והמגבלות שלה
עוד דבר שצריך לדעת לפני שהופכים להיות זכיינים, זה שיש לכך גם מגבלות. כלומר, אומנם זכיינים נהנים מהתמיכה של הרשת ומכך שהם לא לגמרי לבד, אך מצד שני הם חייבים לכבד את חוקי הרשת שנתנה להם את רישיון הזכיינות. זו הסיבה לכך שהשיטה הזאת לא יכולה להתאים לכל אחד ובהחלט כדאי להיות מודעים לזה ולקחת זאת בחשבון לפני שמחליטים האם זה מתאים לכם או לא.

התייעצות עם עורך דין
במידה ואתם שוקלים לקנות זכיינות מרשת כזו או אחרת כדאי יהיה להתייעץ עם עורך דין לפני שאתם מחליטים סופית. עורך הדין יוכל לעזור לכם להבין האם ההסכם שאתם עומדים לחתום עליו אכן מספיק מתחשב גם בצד שלכם והאם הוא יהיה לכם טוב או לא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה