יום ראשון, 14 בדצמבר 2014

טיולים מאורגנים לדרום אמריקה עם המשפחה



יבשת דרום אמריקה יכולה להיות יעד מצוין עבור טיול מאורגן עם המשפחה. היתרונות של טיולים מאורגנים לדרום אמריקה רבים ומגוונים. ראשית, שטחה של יבשת דרום אמריקה הוא הרביעי בגודלו בעולם. המשמעות היא שיש צורך במדריך מנוסה ומיומן על מנת להפיק את המרב מטיול באיזור. שנית, מבחינת אוכלוסייה נמצאת אמריקה הדרומית במקום החמישי בגודלה וזאת רק אחרי אסיה, אפריקה, אירופה ואמריקה הצפונית. טיולים מאורגנים לדרום אמריקה הם חלק מחוויה המבטיחה היכרות עם המאפיינים התרבותיים והחברתיים של היבשת.

יתרון נוסף של טיולים מאורגנים לדרום אמריקה בא לידי ביטוי בהתאמה לכל הגילאים. יש הרבה יעדים אליהם כדאי להגיע עם ילדים, בני נוער או תינוקות, אך רק מעט מהם מתאימים לטווח רחב של העדפות ולכל הגילאים של בני המשפחה. במילים אחרות, טיולים מאורגנים לדרום אמריקה אינם מגבילים את המשפחה, אלא להיפך. הם משאירים מקום לביטוי אישי ומספקים זמן איכות משותף.



המדינות המרכזיות של הטיול בדרום אמריקה
כל משפחה יכולה לבחור באילו מדינות להתמקד במהלך טיול לדרום אמריקה. מבחינת איזורים, יבשת דרום אמריקה כוללת את המדינות הנמצאות בחרוט הדרומי כגון צ'ילה, ארגנטינה, או אורגוואי וגם את המדינות האנדיניות הנמצאות בפרו, בוליביה ואקוודור. ברזיל היא המדינה הגדולה ביבשת וכמעט אף טיול מאורגן לא מסתיים בלעדיה.

המדינות המרכזיות אליהן מגיעים במהלך טיולים מאורגנים לדרום אמריקה מעניקות הצצה לתרבות לטינו אמריקאית. במדינות אלו יכולות המשפחות לטעום את המאכלים המקומיים, לראות מקרוב הרגלים ומסורות וגם להשתתף בטקסים. הטיול המאורגן חושף את בני המשפחה לשורה ארוכה של השפעות שלא ניתן למצוא במקומות אחרים. זהו טיול מומלץ לכל המשפחה אליו כדאי להגיע גם עם הילדים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה