יום ראשון, 14 בדצמבר 2014

קורס כתיבה יוצרת



קורס כתיבה יוצרת לכל סגנונות היצירה
באמצעות קורס כתיבה יוצרת ניתן לקבל כלים המאפשרים יישום של סגנונות יצירה מגוונים. הקורס מיועד בראש ובראשונה לחובבי כתיבה עם אהבה אמיתית לספרות, אך גם משתתפים ללא רקע וניסיון יכולים לספוג ממנו השראה. מטרת הקורס היא לחשוף את התלמידים להשפעות חדשות וגם לתת להם אמצעים מעשיים להתפתחות והתקדמות. קורס כתיבה יוצרת מתאים למגוון רחב של סגנונות יצירה ושותפים בו ילדים, בני נוער, סטודנטים, מבוגרים, קשישים ובני גיל הזהב.

יש סדנאות כתיבה המתמקדות בפרוזה ולעומתן קיימת גם סדנאות תהליך. בסדנת תהליך הדגש הוא על ליווי המשתתפים משלב הרעיון ועד היצירה הסופית. אלו סדנאות המתאימות למי שרוצה לעסוק בכתיבה באופן מקצועי, או לחילופין להשתלב בתפקידי עריכה, הגהה וכדומה. סדנאות אחרות של קורס כתיבה יוצרת מתאימות לספרי ילדים. יש גם סדנאות לפיתוח רומן וסדנאות עריכה. בנוסף, בשנים האחרונות חלה עלייה בביקוש לסדנת תרגום. הסיבה לכך היא ככל הנראה השפעות תרבותיות גלובאליות העוברות במהירות ממקום למקום על גבי האינטרנט.



כיצד בוחרים את סגנון הכתיבה?
ההיצע הרחב של קורסים וסדנאות לא צריך לבלבל את מי שרוצה לעסוק בתחום. ראשית, חשוב לבחור קורס כתיבה יוצרת לפי תחומי העניין האישיים. קורס מעניין תמיד יהיה פורה ואפקטיבי יותר מקורס הנבחר על פי פרמטרים טכניים בלבד. שנית, כדאי להגיע לפגישות היכרות במספר קורסים שונים וכך לקבל החלטה מושכלת. זו דרך מצוינת להשקיע משאבים במסלול הכשרה ייעודי המתאים לתחומי העניין, לזמן הפנוי וגם לתקציב עבור הקורס.

לסיכום, קורס כתיבה יוצרת מעניק כלים מעשיים ומרחיב את הידע של משתתפים בכל הגילאים. הקורס מתאים לסגנונות יצירה רבים והוא מועבר על ידי אנשי מקצוע המכירים את התחום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה