יום שלישי, 23 בדצמבר 2014

קורס צורפות למתחילים



מהם תנאי ההרשמה אל קורס צורפות למתחילים?
ההרשמה אל קורס צורפות למתחילים היא הרשמה שלעתים קרובות, פתוחה עבור תלמידים רבים. לרוב, מספיק שתהיו בוגרי 12 שנות לימוד, ובמוסד הלימודים גם ירצו שתעברו ראיון אישי - וזה כל מה שאתם תזדקקו. יש אמנם מוסדות שיכולים לדרוש גם תעודת בגרות מאלה, אך לא מעבר לכך. דרישות אחרות כגון ציון פסיכומטרי למשל - אינם נדרשים כלל, ולכן הלימודים פתוחים כיום לרוב הישראלים.

ומה עם ניסיון קודם בתחום?
חלק מהמועמדים חוששים שלא יצליחו להתקבל אל קורס צורפות למתחילים משום שאין להם ניסיון קודם בעולם הצורפות והתכשיטנות, ומעולם אף לא התנסו ממש בעבודה יצירתית. אין ממה לחשוש! כפי שאתם יכולים לנחש כבר מהשם שלו, קורס צורפות למתחילים ממש לא מיועד לאנשים עם רקע קודם בתחום. ההפך הוא הנכון. מי שירשמו לקורס זה הם קודם כל האנשים שאין להם שוום ניסיון. בניגוד לתחומי אמנות אחרים כמו למשל ציור או צילום, שכולנו יכולים לעסוק בהם באופן חובבני, הרי שבתחום הצורפות לא נוכל לעסוק מחוץ למסגרות הלימודים משום שעלויות החומרים הן יקרות מאד וגם כלי העיבוד הם ייחודיים - ומכאן ברור שלא צריך שום ניסיון קודם, כי הניסיון שלכם יתחיל כבר בקורס עצמו.

ומה עם קורסים למתקדמים?
שימו לב שאין ממש קיצורי דרך. אם תבקשו לדלג מעל קורס צורפות למתחילים ולהירשם ישירות לקורסים למתקדמים, תידרשו כבר להציג תיק עבודות ולהראות ניסיון של ממש. לכן, אם אין לכם שום ניסיון אל תנסו לדלג - הירשמו קודם לקורס שמיועד לרמת המתחילים, צברו את השעות החשובות של הניסיון שנחוצות לכם וצברו גם רקע תיאורטי רב - ובעתיד תוכלו להירשם לקורסים אשר מיועדים למתקדמים, ובהמשך אף תוכלו לפתח קריירה של ממש בתחום.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה