יום ראשון, 14 בדצמבר 2014

האם יש הבדל בין הכרויות גייז לגברים ולנשים?



המונח "גייז" כורך בתוכו גברים ונשים עם נטיות מיניות הומוגניות. יחד עם זאת, בתחום של הכרויות גייז ניתן למצוא הבדלים משמעותיים בין גברים ונשים. גברים מגלים לדוגמא יותר ביישנות בבואם לתאם הכרויות, בעוד נשים מרשות לעצמן לשמור על חופש מסוים. הסיבה לכך קשורה כנראה להשפעות חברתיות ולאופן בו גייז מעדיפים לערוך הכרויות עם אנשים חדשים. מצד שני, לכל אדם יש העדפות אישיות אחרות אותן הוא צריך לקחת בחשבון.

הכרויות גייז יכולות להתבצע באתרי אינטרנט ייעודיים, בעזרתם של חברים או באופן אישי. גברים ונשים המעוניינים לפתח קשרים רומנטיים לא תמיד יודעים איזו דרך היא הנכונה ביותר עבורם. יש גברים ונשים הרשומים למספר אתרי הכרויות ולא מעט אחרים שנמנעים מיצירת קשר עם זרים באינטרנט. גם כאן הדגש הוא לאו דווקא על ההבדל המגדרי בין גברים ונשים, אלא על האופי הסובייקטיבי של כל אדם. 


תנאים להצלחת הכרויות גייז
מלבד האמור לעיל, ניתן למנות מספר תנאים חיוניים עבור הצלחה של הכרויות בקרב גברים ונשים כאחד. ראשית, ההכרות חייבת להתבצע בין אנשים עם תחומי עניין משותפים. תחומי עניין מקלים על ההכרות ועוזרים לשבור את הקרח. אפשר לבדוק מהם תחומי העניין מראש ולתאם פגישה מתאימה בסביבה נוחה, נעימה ורגועה. שנית, גברים ונשים המתעניינים בנושא של הכרויות גייז חייבים להתאזר בסבלנות. קשה למצוא אהבה ובימינו יש הרבה פיתויים המקצרים את מערכות היחסים.

רוב המאפיינים של הכרויות גייז קיימים גם בהקשר הטרוסקסואלי. על אף הקשיים המובנים אותם חווים גברים ונשים עם העדפות מיניות ייחודיות, אין סיבה להיבהל. לכל אדם מגיעה אהבה ואין קשר בין העדפתו המינית לבין רצונותיו ותכונותיו האישיות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה