יום שלישי, 2 בדצמבר 2014

מנילה פיליפינים



מנילה פיליפינים

מנילה פיליפינים היא עיר הבירה של הרפובליקה הפיליפינית. העיר שוכנת על חופו המערבי של העיר לוזון ומזמינה אליה מידי שנה עשרות אלפי תיירים סקרניים שמתרגשים להגיע אליה ורוצים לשוב אליה רגע לאחר שעזבו. מנילה פיליפינים היא עיר לכל דבר ויש בה תעשייה מתקדמת ומספר קניונים ענקיים שמציאים למבקרים בה חוויה עירונית לכל דבר. לצד העיר, מציעה מנילה ביקור באתרים היסטוריים וטיולי טבע לצד שדות האורז המקומיים.



טיול עירוני

תיירים אשר רוצים להנות מהעיר מנילה פיליפינים ולחוות את הצד הרועש והגועש שלה, יגלו שיש בה שפע של פעילויות במנילה ניתן ללכת אל הקניונים הגדולים שלה, להנות מהרחובות הומי האדם ולעצור לאכול במסעדות מקומיות. הטיולים במרכז העיר של מנילה יכולים להיות כמובן טיולים רגליים, אך רבים בוחרים לשכור את שירותיהם של הריקשות הרבות שישמחו להסיע אותם מיעד אחד לאחר.

לפגוש את האנשים

כל מי שאוהב לטייל בעולם ולפגוש את התרבות המקומית יהנה מאד ממה שיש לפיליפינים להציע. מנילה פיליפינים מציעה למבקרים בה להנות מתרבות מקומית עשירה (וצפופה לעיתים) לצד טיולים מרתקים.

קצת רקע כללי

ישנם מספר דברים שכדאי לדעת על מנילה פיליפינים כדי לתכנן טוב יותר את הטיול בה. מנילה היא עיר הבירה של הפיליפינים והיא עיר לכל דבר. המלונות במקום ברובם יהיו מלונות מפוארים והשירות נפלא. המעבר בין מקום אחד לאחר מתבצע בעיקר דרך שימוש ברכבת העילית לה יש שלושה קווים עיקריים ואת הנסיעה בתוך העיר עצמה מומלץ לבצע בעזרת נהג זה או אחר (ריקשה למשל). מנילה מציעה למטיילים חוויה עירונית לצד חוויה אותנטית של התרבות המקומית וכל שעל המטיילים לעשות הוא לתכנן מראש על מה לא ירצו לוותר במהלך השהות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה