יום שני, 22 בדצמבר 2014

השתלות שיניים



אם כואבות לכם השיניים כבר זמן רב, השיניים שלכם מתנדנדות או הכתרים שלכם כבר לא מחזיקים מעמד, הגיע הזמן לברר על השתלות שיניים. יכול להיות שגם אתם זוכרים מישהו שעבר הליך של השתלת שיניים אשר היה מסורבל וכואב, אך לשמחת כולנו היום הטכנולוגיה המתקדמת בתחום רפואת השיניים מאפשרת לרופאים לבצע השתלות שיניים מהירות, אשר ידרשו מכם זמן החלמה קצר ביותר ויאפשרו לכם ליהנות מאיכות חיים גבוהה כמעט ללא כל כאב מצידכם.

על מנת ליהנות מכל זה, עליכם לברר עם רופא השיניים שלכם על השתלות, כיצד ניתן לבצע אותן ובאיזו שיטה הוא עומד להשתמש כדי שאתם תצאו מחייכים ומרוצים.

השתלות שיניים

התמחות רופא השיניים
רפואת השיניים כמו כל רפואה מתקדמת ולכן חשוב לבחור ברופא שיניים אשר מומחה השתלות שיניים. רופא השיניים אשר מקפיד להתעדכן במה שחדש ברפואת ההשתלות, יכול להציע למטופלים שלו טיפולי שיניים יעילים יותר ובמינימום כאבים. מומלץ מאד להתייעץ עם רופא השיניים, לשוחח איתו על ההשתלות המתוכננות ולוודא כיצד הוא יבצע אותן.

הטכנולוגיה לשרותך
הטכנולוגיה של רפואת השיניים מאפשרת לרופא לבצע השתלות שיניים ביום אחד ובמינימום כאב או זמן החלמה. צילומי השניים התקדמו ומצליחים לדמות לרופא באופן מדויק את המצב השיניים והלסת והוא יכול לתכנן מבעוד מועד כיצד והיכן יניח כל שתל. גם השתלים השתכללו ומאפשרים לבצע את הטיפול ביעילות מירבית.

שן אחת או מספר שיניים
השתלות שיניים יכולות להיות של שן אחת יחידה או של מספר שיניים והיום ניתן לבצע אפילו פה מלא בטיפול אחד אם הוא מתוכנן כראוי ואם הוא מסוגל לספוג את השינוי ביום אחד. המטרה של ההשתלות היום היא להיות מהירות, נטולות כאב והן דורשות מהמטופלים מספר שעות של החלמה בלבד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה