יום רביעי, 10 בדצמבר 2014

מלגזות למכירה


מלגזות למכירה - חדשות או מיד שניה?

ההתלבטות בבחירה של מלגזות למכירה היא לרוב בין שני סוגים שונים של מלגזות מבחינת הוותק שלהם. אפשרות אחת היא לבחרו במלגזות חדשות, בעוד שהאפשרות השניה היא במלגזות מיד שניה. קל לראות מה היתרון של מלגזות למכירה שהן חדשות - הן לרוב יהיו איכותיות מאד, מצוידות בשיפורים טכנולוגיים ומתפקדות לאורך זמן. מהצד השני, המלגזות מיד שניה הן איכותיות לא פחות, ולרוב גם המחיר שלהן יהיה נמוך פי כמה. אז במה כדאי לבחור?



כמה כללים שכדאי לזכור

בעקרון, הבחירה של מלגזות למכירה יכולה להיות גם לכיוון של מלגזות חדשות וגם של מלגזות יד שניה, אך בכל מקרה רצוי להקפיד על כמה כללים, בעיקר אם המלגזה היא משומשת. קודם כל, בכל מקרה רצוי לרכוש את המלגזה מגורם מוכר, שעוסק במכירת מלגזות באופן קבוע. אם למשל רציתם למצוא מלגזות למכירה ופניתם לאיש פרטי שמוכר את המלגזה שלו - הוא לא יכול לספק לכם מלגזה עם אחריות, ולא יהיה ברור לגמרי גם מה באמת מצב המלגזה. לכן, הדבר הטוב ביותר הוא בכל מקרה לפנות למקום שמציע מלגזות למכירה משתי הקטגוריות - גם מלגזות חדשות וגם מלגזות מדי שניה, וכך אתם תוכלו לבחון לעומק כל מלגזה מכל קטגוריה, ולהחליט איזו מלגזה מתאימה לכם יותר.


מהו טווח המחירים המקובל?

המחירים כיום עבור מלגזות למכירה הן כידוע מגוונים מאד ויש לא מעט קריטריונים שיכולים להשפיע על המחיר. שימו לב שבבחירת מלגזות למכירה יש כמובן הפרשי מחירים שנובעים מהשאלה האם המלגזה משומשת או לא, אבל יש עוד קריטריונים רבים שישפיעו על מחיר המלגזה כגון שנת ייצור, מערכת בטיחות, משך האחריות, ועוד - כך שרצוי שתבחנו את המלגזות לעומק מכל קריטריון אפשרי, כדי להבין האם המחיר שלהן הוגן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה