יום שלישי, 23 בדצמבר 2014

זכיין



הדרך להיות עצמאים ולא שכירים היא לא פשוטה, ולכל אחד מאיתנו יש אפשרות לעשות את זה בשיטה אחרת. אם אתם מחפשים את הדרך שכן תיתן לכם את החופש של העצמאים אך לא את ההתמודדות עם כל האחריות לבד, הרי שלהיות זכיין זו בחירה טובה. זכיין הוא אדם שלמעשה מנהל סניף של רשת מסוימת, וזו יכולה להיות רשת של בגדים, בתי קפה או כל דבר אחר, כך שאין ספק שזה בחירה שיכולה להיות מעניינת עבור רבים.

זכיין


היתרונות שמהם נהנה הזכיין
אדם שהוא זכיין הוא למעשה אדם שמצד אחד מנהל את הסניף לבדו וקובע בעצמו את שעות העבודה שלו, אך מצד שני הוא לא צריך לדאוג לפרסום של העסק שלו. כלומר, אם אדם הוא זכיין של רשת מסוימת של בתי קפה, הוא לא צריך להשקיע הרבה בפרסום ביום שבו הוא פותח את הסניף, כי למעשה הקהל כבר מכיר את השם ואת הסחורה.

ההגבלות של הזכיין
חשוב ביותר להיות מודעים לכך שאדם שהוא זכיין צריך גם להקפיד על חוקים מסוימים, והחוקים האלה יכולים להיות שונים בין רשת אחת לשנייה. למעשה זכיין הוא אומנם עצמאי שיכול לבחור לבד דברים מסוימים לגבי יום העבודה שלו, אך מצד שני הוא חייב לעמוד בחוקי הרשת. כדאי לזכור זאת כי זו דבר שיכול להשפיע מאוד על ההחלטה האם אתם רוצים להיות זכיינים או לא.

איך לבחור מאיזו רשת לקנות זכיינות?
האמת היא שכל אחד צריך לחשוב על כך באופן פרטי, כי בכל רשת תוכלו לקבל דברים אחרים. כמו כן, כל רשת יכולה גם להחליט על מחיר אחר עבור הזכיינות כך שגם הנושא הכלכלי הוא שיקול שיוכל להשפיע על ההחלטה שלכם.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה