יום ראשון, 14 בדצמבר 2014

משרד הרישוי טלפון



המוקד הטלפוני של משרד הרישוי מעמיד לרשות האזרחים שירות בשפה העברית, ערבית ורוסית לאורך שעות רבות מהיממה. המשרד מאפשר לך לקבל שירותים רבים ומגוונים בתחום התחבורה, לרבות ביצוע תשלומים בקלות או קבלת מידע מסוגים שונים אשר קשור בכלי הרכב או אשר קשור במצב הרישיון האישי שלך. המוקד הטלפוני של משרד הרישוי נועד על מנת להעמיד לרשות האזרחים מענה מושלם אשר יסייע להם לקבל יותר מידע, בקלות וכל זאת מבלי לטרוח ולצאת מהבית.

משרד הרישוי טלפון- מענה אנושי
המענה האנושי של משרד הרישוי מאפשר לכם לקבל מידע מסוגים רבים כמו למשל מידע על זכאויות שונות בתחום הרכב, מידע בנוגע למצב הרישיון שלכם וכמו כן לבצע תשלומים כמו למשל לחידוש רישיון הרכב שלכם. במקרה ואתם יודעים כי יש לכם נקודות בגין עבירות קודמות ואתם רוצים לדעת באיזה מצב הן, תוכלו לפנות לשירות הטלפוני. המענה האנושי יכול לחסוך לכם זמן רב ומאמצים כיוון שאתם לא צריכים לצאת מהבית כדי לקבל את המידע אשר נחוץ לכם.

למידע נוסף לחץ כאן - משרד הרישוי טלפון

משרד הרישוי טלפון- מענה ממוחשב
על מנת להקל עליכם ולגרום לכם לקבל את כל המידע הנדרש, תוכלו ליצור קשר עם המענה טלפוני של משרד הרישוי ברוב שעות היממה ואפילו בימי שישי. אתם יכולים ליצור קשר עם המענה הממוחשב ולקבל את כל המידע הנדרש לכם גם מבלי לדבר עם נציג שירות. בדרך זו אתם יכולים לשלם על חידוש הרישיון האישי שלכם ולחכות שהוא יגיע אליכם תוך שבועיים וגם לחדש את רישיון הרכב.

ליצור קשר בקלות
היום קל מאד ליצור קשר עם משרד הרישוי, אתם יכולים ליצור קשר במענה הטלפוני במקום לצאת מהבית ולחסוך לעצמכם זמן רב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה