יום שבת, 15 בדצמבר 2012

חסכון בעלויות התקשורת



המדריך המלא אודות חסכון בעלויות התקשורת
על אף ששירותי ומוצרי תקשורת נחשבים לבסיסיים ומובנים מאליהם מבחינת שימוש וצריכה של אנשים פרטים, או עסקים ותאגידים כאלה ואחרים במהלך המאה ה – 21, האמת היא שהם כלל לא מובנים מאליהם מבחינת עלויות (עד כדי כך שהם פשוט 'טעונים' תהליכי חסכון בעלויות התקשורת). למען המחשה, טלפון סלולרי (וגם קווי) כלל לא אמור 'לעלות' מאות שקלים בחודש. על כן, יותר ויותר לקוחות מפקפקים בעלויות השונות של מוצרי תקשורת שונים, ומתחילים לבצע פעולות חסכון בעלויות התקשורת אשר בסופו של דבר מתבררות כמשתלמות ביותר עבור כולם.

חסכון בעלויות התקשורת חוסך אלפי שקלים בשנה – לא תחסוך?
שוק התקשורת בישראל חווה כמה תהפוכות ורפורמות אשר המטרה שלהן הינה אחת ויחידה: להיטיב עם צרכני התקשורת בישראל – והן אכן מיטיבות. בטח כאשר הן מאפשרות ללקוחות 'להתנייד' מספק תקשורת אחד למשנהו, להתנתק בהתראה קצרה וללא כל תשלום בקנס, קלפי התמקחות מול ספקים ועוד. במונחים כספיים וצרכניים, כל הפעולות הללו לא רק מאפשרות חסכון בעלויות התקשורת מיידי ומורגש ביותר, אלא גם 'חוסכות' אלפי שקלים בשנה.



חסכון בעלויות התקשורת לא רק 'חוסך', אלא גם מספק שירות טוב יותר
אחת מן העובדות המעניינות ביותר אודות ההתנהגות של חברות התקשורת בעת התמודדות עם פעולות חסכון בעלויות התקשורת מאת לקוח כזה או אחר, נעוצה ברצון הבלתי מתפשר שלה 'לשמר' את הלקוח שלה. לרוב, שימור זה בא לידי ביטוי לא רק בהיענות לחיסכון מבחינת עלויות, אלא גם למתן מוצרים תקשורתיים טוב ביותר. מבחינת הלקוח אשר נקט בנקיטה של פעולות חסכון בעלויות התקשורת, מדובר בבשורה של ממש.

התחילו עוד היום בתהליך חסכון בעלויות התקשורת ותתחילו להרוויח
פעולות חסכון בעלויות התקשורת הפכו היום לחלק בלתי נפרד מחוויית השימוש והצריכה במוצרי ושירותי תקשורת. בנוסף, היום, חסכון בעלויות התקשורת הינו אכן מעשי, חיוני ואפקטיבי – שלא לדבר על כך שנקיטת אסטרטגיה של חסכון בעלויות התקשורת מציבה את הלקוח בעמדת מיקוח טובה יותר מול הספקים שלו. כל מה שנותר, זה פשוט לחסוך ולהתחיל להרוויח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה