יום חמישי, 20 בדצמבר 2012

קסדות שטח



היכן וכיצד רוכשים קסדות שטח

רגע אחרי שרכשתם רכב שטח כזה או אחר, אתם צריכים לפנות לרכישת אמצעי המיגון עבור כל מי שייסע ברכב הזה. בין אמצעי המיגון החשובים ביותר לכל נוסע ונוסעת ברכבי שטח נמצאת כמובן קסדת השטח. היכן כדאי לרכוש קסדות אלה ומה חשוב לבדוק בעת הרכישה?
קסדות שטח ניתן לקנות היום באתרי האינטרנט של חנויות משווקות, באתרי יד שנייה וכמובן גם בחנויות. על מנת לבחור קסדות שטח בצורה מיטבית, מומלץ למדוד אותן במיוחד כאשר מדובר על רכישת הקסדה הראשונה שלכם. אם אתם מתמצאים במגוון קסדות שטח ואתם יודעים מה אתם צריכים, איזו מידה תהיה לכם נוחה ואתם מזהים מבצע מיוחד באינטרנט, אין סיבה שלא לרכוש קסדה באתר.


מדידות והשוואת מחירים

כאמור, מדידת קסדות שטח הכרחית על מנת לעמוד על מידת הנוחות שלהן. קסדות שטח ניתן למצוא כמו בחנויות של ציוד לאופנועים וכך גם בחנויות שמתמחות בציוד לרכיבת שטח. השוואת מחירים הכרחית לפני רכישת קסדות שטח, מכיוון שטווח המחירים של הקסדות אינו קטן. אפשר לעשות מבעוד מועד שיעורי בית ולבדוק את המחירים באינטרנט. קסדות שטח מצריכות גם רכישה של ציוד נלווה, יש לקחת בחשבון גם את העלות של ציוד זה כאשר מתכננים רכישה של קסדות שטח.


חנויות ואתרי יד שנייה

חנות לציוד לרוכבים אשר הנה בעלת מוניטין בתחומה והיא מתמחה בציוד לרכיבת שטח היא האפשרות המומלצת ביותר. גם חנויות אשר מייבאות את הקסדות הישר מהיצרניות בחו"ל כדאיות מאוד. חנויות כאלה גם יספקו את המידע הדרוש ויועצים העובדים בהן ישמחו לסייע לכם לבחור את הקסדה שתתאים מבחינת המידה והנוחות. אתרי אינטרנט המשווקים קסדות ואתרי יד שנייה שבהם אפשר לרכוש קסדות שטח יד שנייה מציעים דילים משתלמים למי שמחפש להוזיל עלויות ויודע מה בדיוק דרוש לו.


חדשה או משומשת?

זאת שאלה שנשאלת לא מעט ואין עליה תשובה וודאית. קסדות שטח ישנות נמכרו במחיר זול יותר אך לא בטוח שהן יתאימו בדיוק למידה כמו קסדות שטח חדשות שאתם בוחרים לעצמכם בחנות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה