יום שבת, 15 בדצמבר 2012

עסקים למכירה



פרסום עסקים למכירה
פרסום עסקים למכירה שונה מכל סוג של מכירה אחרת. פרסום עסקים למכירה מוכר את הפוטנציאל של העסק על פי נתונים קיימים, על פי גודל העסק, על פי הציוד, על פי צוות העובדים וכיוצא בזה. פרסום עסקים למכירה כולל מגוון רחב של דברים אשר יש לקחת אותם בחשבון. גם עסקים אשר נותנים שירות לציבור, גם מפעלי ייצור, גם חברות מחשוב ותוכנה, גם מסעדות ובתי קפה וגם חנויות מסוגים שונים הם עסקים למכירה אשר יש לפרסם אותם נכון. להלן הנתונים העיקריים אשר יש לתת עליהם את הדעת בעת פרסום עסקים למכירה.
פרסום עסקים למכירה – מוניטין
המוניטין הוא הדבר החשוב ביותר אשר יש לעסק ולא משנה מאיזה סוג או גודל. קהל הלקוחות של העסק הוא אשר מפרנס את העסק והוא שימשיך עם העסק גם לאחר המכירה שלו. זה הוא באופן די ממצה המוניטין של כל עסק – הלקוחות המשלמים שלו. בעת פרסום עסקים למכירה יש לעמוד על מספר הלקוחות המשלמים, לקוחות חוזרים, לקוחות מזדמנים וכיוצא בזה. כך תבנו מוניטין נכון בפרסום העסק.



פרסום עסקים למכירה – הציוד
דבר חשוב נוסף בעת פרסום עסקים למכירה הוא הציוד אשר קשור לעסק. עסקים העוסקים בייצור או במתן שירות ללקוחות כמו בתי קפה, מסעדות וכיוצא בזה, הם עסקים אשר מתבססים על הציוד אשר ברשותם על מנת להעניק את השירות ללקוחות. על כן יש לפרט אודות כל הציוד אשר נמצא בעסק עד לרמת הכסא והצלחת. כך יוכל גם הקונה להעריך את שווי המקום בהתאם לציוד אשר נמצא בו.
פרסום עסקים למכירה – דוחות כספיים
אין פרסום עסקים ללא נתונים כספיים של בית העסק. כל תהליך של פרסום עסקים למכירה צריך לפרסם את הנתונים הכספיים של העסק על מנת שהקונה יוכל לעשות את חישובי הכדאיות שלו ולדעת מתי יוכל להתחיל להחזיר את ההשקעה שלו ולהתחיל להרוויח בעצמו. דוחות אלו מכילים נתונים אודות התחזוקה של העסק, משכורות העובדים, תקורה וכיוצא באלה על מנת שניתן יהיה להשוותם עם ההכנסות בצורה טובה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה