יום ראשון, 23 בדצמבר 2012

תכשיטים



סדנאות מיוחדות ליצירת תכשיטים חרוזים
תכשיטים הם עולם שלם של יופי ועיצוב מופלא, ומספקים הרבה לדימוי העצמי של מי שעונת אותם. תמיד חלמתן ליצור בעצמכן תכשיט שילווה אתכן. החלום הזה כנראה משותף לכל בחורה, החל מגיל ילדות, ועד לגילאים מתקדמים. מה שמפתיע לגלות, הוא שהיום כל אחת מכן יכולה להירשם אל סדנה מיוחדת ליצירת תכשיטים חרוזים. אבל איך בעצם הסדנה מתנהלת? במה היא שונה מחוג קבוע? ומתי אפשר להזמין את הסדנה? כל התשובות מחכות לכן בפנים. אם אתן נמנות על אוהבות התכשיטים, המשיכו לקרוא...

לחגוג בכל מקום שרק תרצו
היתרון המרכזי של סדנת תכשיטים היא שניתן לבצע אותה בבית של כל אחת ואחת מכן. לכן, אפשר לארגן סדנה מיוחדת ליצירת תכשיטים באירועים האישיים שלכן - יתכן שמדובר על יום הולדת של חברה טובה, או כמובן מסיבת רווקים. אם הילדה שלכם חוגגת בת מצווה - אפשר להפתיע אותה ואת החברות שלה בסדנה מיוחדת שכזו, והכל בתוך הדירה שלכם.

מה קורה במהלך הסדנה?
במהלך סדנה ליצירת תכשיטים כל המשתתפות לומדות כיצד לעבוד עם חרוזים, וכיצד אפשר ליצור שילובים מיוחדים. מנחת הסדנה בעצם מדגימה טכניקות שונות ליצירת תכשיטים חרוזים, שהן פשוטות למדי, וכל אחת יכולה ללמוד, גם אם אין לה בכלל ניסיון קודם. במהלך הסדנה, אי אפשר לשמוע משפטים כמו "יש לי שתי ידיים שמאליות". כל אחת יכולה ליצור תכשיטים מדהימים למדי, וכמובן בסיום לשמור אותם, וליהנות גם מעצם היצירה העצמית של תכשיט יפה על פי הטעם האישי וגם כמובן מהתוצר הסופי שאפשר לענוד.

כל הציוד מגיע עם הסדנה
לפני שתתחיל סדנת תכשיטים אתם לא צריכים להכין שום דבר מראש. המנחה של הסדנה מעבירה איתה את כל הציוד הדרוש בכדי שהמשתתפות יוכלו ליצור תכשיטים מיוחדים. הדבר כולל כמובן מגוון רחב מאד של חרוזים, חוטים שונים, וכלי עבודה שונים שנדרשים במסגרת הסדנה. הסדנה עצמה תמיד מתנהלת באווירה נינוחה ומשוחררת, ואין משתתפת שלא יוצאת עם חיוך מרוח על פניה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה