יום שבת, 1 בדצמבר 2012

פתיחת עוסק פטור


פתיחת עוסק פטור מתאימה לכול אחד אשר מעוניין לפתוח עסק חדש ואין לו את המידע באשר לרווחיות העסק החדש שלו. עסקים המעוניינים להתחיל את חייהם בצעדים ראשונים בעולם העסקים, יעזרו באמצעות פתיחת עוסק פטור, כיוון שזו בעצם הדרך הבסיסית ביותר של פתיחת תיק עצמאי ואינה דורשת תשלומי מע"מ וקבלת זיכויים על תשומות כאלה ואחרות. בעצם תיק עוסק פטור מאפשר לכם להתחיל את דרככם העסקית העצמאית עקב בצד אגודל, ורק כאשר יתברר היקף פעילות העסק תוכלו להתקדם הלאה. 

פתיחת עוסק פטור

מהו הליך פתיחת עוסק פטור?
הרבה לפני שאתם יודעים, אם העסק החדש יצליח, אתם הולכים ונוקטים בהליך של פתיחת עוסק פטור. משמעות הדבר קשורה ברמת ההכנסות בפועל. מדוע לא תרצו לפתוח תיק עוסק מורשה? התשובה לכך ברורה. אתם לא באמת יודעים, האם תצליחו לעבור בשנה הראשונה, את תקרת 76000 ₪.  פתיחת עוסק פטור מיועדת לאנשים בעלי תקרת הכנסה המגיעה עד לסכום הנ"ל. כשיש בכם את הרצון להתחיל התחלות חדשות, הבחירה המושלמת הינה פתיחת עוסק פטור כהתחלה.  נכון להיום, מאפשרת מדינת ישראל, פתיחת עוסק פטור לכול דורש, פרט למקצועות שאינם מורשים. במסגרת הכנסות אלו, יהיה פטור בעל העסק מתשלום מס, אי לכך לא יוכל לקזז מע"מ על התשומות אשר משמשות את בית העסק שלו בפועל.

יתרונות פתיחת עוסק פטור
אם תשאלו כול עוסק מורשה, הוא לבטח יעיד כי הוצאותיו גדולות בהרבה מהוצאותיו של אותו עוסק פטור. עלות הניהול של פתיחת עוסק פטור נמוכה יותר והיא דורשת דיווחים למס הכנסה וביטוח לאומי בלבד. כשמדברים על העוסק המורשה, הוא למשל, חייב לדווח בין היתר גם למע"מ.

פתיחת עוסק פטור בדרך הנכונה ביותר
כשמדובר ברשויות המס, חשוב כי תבצעו את כול ההליכים, על הצד הטוב ביותר. בדרך לבניית העסק החדש, רצוי כי תהיו מסונכרנים ואף מדווחים נכונה. טעויות אל מול הבירוקרטיה אינן מועילות לאף אחד. מחפשים יועץ שיסייע לכם לפתוח את התיק בדרך לעסק החדש ? השאירו את הפרטים ואנו נשמח לסייע לכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה