יום ראשון, 9 בדצמבר 2012

תיק – צו האופנה



תיק הוא אביזר פרקטי שהפך עם הזמן לאביזר אופנה ממדרגה ראשונה. לא שהתיק איבד את הגדרתו השימושית, אלא שנוספו לו הגדרות נוספות אשר העיקרית מביניהן היא ללא כל צל של ספק הגדרתו האופנתית. תיק יכול לשמש אותנו לאין ספור צרכים כאלה ואחרים ולכל תיק יש כמובן את הפונקציות המיוחדות אשר הוא אמור לתת עליהן מענה מושלם עבורנו. יש למשלתיק לכלי איפור ויש תיק לחפצי יום – יום, יש תיק לקניות במכולת ויש תיק ליציאה בערב וכמובן גם יש תיק למסמכים ויש תיק לנשיאת כלי עבודה. הרשימה עוד ארוכה ארוכה, ועל כן, כפי שאתם וודאי יודעים ומבינים - אין ספק כי תיקים הם עולם ומלואו.
תיקי מעצבים
יש לציין, כי בשנים האחרונות הפכו תיקים ליעד של מעצבי העל בעולם כולו, וכיום ניתן לרכוש תיקים שונים אשר עוצבו בידי מעצבי העל של האופנה העולמית במגוון רחב של חומרים ועיצובים. כך ניתן לראות תיקים של בתי עיצוב כמו גוצ'י, פייר קארדן, ורסצ'ה וכיוצא באלה מעצבים נחשבים. תיקי מעצבים יכולים לשמש כמעט לכל מטרה ותוכלו לראות תיקי מעצבים שמשמשים לנשיאת חפצים, לקניות, ליציאה לים או לבריכה וכדומה.


תיקי מעצבים מקומיים
גם לארץ הגיע אופנת תיקי המעצבים ויש מעצבים מקומיים רבים המייצרים תיקים בעבודות יד המשלבות חומרים שונים ולמטרות שונות. את התיקים הללו ניתן לרכוש בבוטיקים בערים הגדולות או בירידים שונים כמו יריד המעצבים ברח' נחלת בנימין או בדיזינגוף סנטר בכל יום שישי עד לשעת הסגירה. מעצבי התיקים המקומיים מייצרים גם תיקים בהזמנה מיוחדת לצרכים ספציפיים ובגודל מסויים שמתאים ללקוח.
תיק לכל אירוע
תיקי מעצבים כמו תיקים המגיעים מבתי חרושת ממוכנים לתיקים מיועדים לכל אירוע. יש תיק שמתאים ליציאה בערב ויש תיק שמתאים לעבודה, יש תיק שמתאים לנשיאת מחשב או טאבלט ויש תיק שמתאים לנשיאת כלי הרופא. תיקים משמשים אותנו לכל מטרה ולכל אירוע וכאשר התיק נתפס יותר כאביזר אופנתי יש להתאימו ללבוש, לנעלים ולכל יתר אביזרי האופנה כמו משקפי שמש, תכשיטים חגורות וכדומה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה