יום שבת, 1 בדצמבר 2012

נגריה


נגריה – לא רק מטבחים וארונות קיר
בבואכם לעצב את הריהוט בביתכם, מן הסתם תדרשו לשירותים של נגריה מקצועית על מנת ליהנות ממוצרי ריהוט ברמה גבוהה ואיכות טובה. האמת היא שחשוב לומר כי נגריה היא הגדרה רחבה וגדולה כמעט כמו חנות בגדים. כאשר אומרים לכם חנות בגדים זה לא אומר לכם בעצם כלום כי יש בגדים לתינוקות, בגדים לילדים, בגדים למתבגרים למבוגרים, בגדים לבעלי מידות גדולות, חנויות בגדים משומשים יד שנייה וכדומה. בדיוק באותה צורה יש לראות את כל התחום של נגריה. 
נגריה

נגריה – אפשרויות רבות
נגריה היא שם כללי למקום שבו מייצרים רהיטים מעץ. בשנים האחרונות התפתחה אופנה של מעצבי רהיטים המחזיקים נגריות משלהם ושבהם הם מייצרים את הריהוט שהם מתכננים עבור לקוחותיהם. נגריות כאלו ניתן למצוא במקומות שונים בעיר והמעצבים מזמינים את הלקוחות לסייר לא רק באולם התצוגה שלהם אלא גם בנגריה עצמה.
נגריה לבניית פרגולות ועבודות גדולות
מהצד השני יש נגריות המתמחות בעבודות מאד גדולות ובסיסיות כמו הקמת פרגולות ודקים בחצרות של בתים פרטיים, צימרים ווילות להשכרה. נגריה המתעסקת עם הקמת פרגולות תהיה נגריה כמעט נודדת מכיוון שאת רוב העבודה עושים בשטח ולא בנגריה עצמה. יש נגריות שמתמחות גם בחיתוך עץ ללקוחות המבקשים לבנות פרגולות או דקים בעצמם. נגריה כזו תמליץ לנגר החובב על סוג העץ המועדף לכל אלמנט ותיתן לו טיפים מעשיים לקראת העבודה עצמה.
בחירת עץ לעבודות נגרות
כדי לבחור עץ לעבודות כגון פרגולות או דקים עובדות רוב הנגריות עם מחסני עץ גדולים ששם ניתן לרכוש כמויות גדולות של עץ מאותו הסוג. לדבר זה חשיבות גדולה מכיוון שלא הייתם רוצים להתחיל עבודה עם סוג עץ אחד בזמן שאת ההמשך תאלצו לעשות עם סוג אחר בגלל חסרונו של הראשון במחסן. לכן רכישת עץ במחסן גדול ובעל סטוק גדול היא  נכונה לכל עבודה שעושה נגריה.
כפי שנאמר, נגריה איננה דבר אחיד, ולכל נגריה יש את ההתמחות שלה ואת רמת הביצוע והגימור מאפיינים אותה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה