יום שבת, 13 ביולי 2013

הלוואות לסטודנטים



הלוואות לסטודנטים – המרדף אחר העתיד
האמת היא כי אין זה סוד שלא פשוט להיות סטודנט במדינת ישראל. אנחנו מכירים מקרוב את הזמן אשר נדרש להשקיע בלימודים מגביל את יכולת התעסוקה שלהם למשרות סטודנטים אשר אינן משלמות הרבה מצד אחד, ואין אפשרות לעבוד שעות מרובות מצד שני בשל עומס הלימודים הרב אשר מוטל בדרך כלל על הסטודנטים. אין כל צל של ספק, כי מצב זה יוצר קושי משמעותי ביותר במימון שכר הלימוד והמחייה של הסטודנט הממוצע. זאת אחת מן הסיבות כי כיום סטודנטים רבים נשארים לגור בבית הוריהם, אבל רבים אחרים רוצים לנצל תקופה זו בחיים גם לחיים עצמאיים למרות הקשיים. אז מה עושים על מנת להצליח לשרוד מבחינה כלכלית בעת תקופת הלימודים האקדמיים?
הלוואות לסטודנטים זה עסק משתלם לכולם
סטודנטים נחשבים לאנשים שפרנסתם בעתיד כמעט מובטחת. השכלה גבוהה פותחת בפני הסטודנטים השונים אפשרויות תעסוקה טובות הן מבחינת העניין והן מבחינת המשכורת. סטודנטים מהווים את העתיד של המדינה ורובם יתחילו לעבוד זמן קצר לאחר שיגמרו את תקופת הלימודים. גם הבנקים וגם מוסדות פיננסיים אחרים מודעים לעובדה הזו והם מעוניינים לזכות באותם "אנשי העתיד" שיהפכו כבר היום ללקוחות שלהם.
הלוואות לסטודנטים
הלוואות לסטודנטים לשתי מטרות
הבנקים וגם הגופים החוץ בנקאיים מחלקים הלווואת לסטודנטים לשני סעיפים שונים: הלוואות לצורך תשלומי שכר הלימוד והלוואות לצורך מחייה. בשני המקרים ניתן לקבל הלוואות מסוגים שונים ובתנאים שונים כאשר המלחמה בין הבנקים והגופים החוץ בנקאיים הוזילו את ההלוואות הללו והן מתאפשרות בקלות הרבה יותר גדולה מאשר בעבר.
הלוואות לסטודנטים מסוגים שונים
סטודנט יכול לבחור לעצמו מסלולי הלוואה שונים ממקורות כאלה ואחרים. עליו לברר היטב היכן הוא יכול לקבל את התנאים הטובים ביותר לצרכים שלו וליכולות ההחזר שלו. יש הלוואות לסטודנטים שמתחילים להחזיר אותם רק עם תום תקופת הלימודים ויש הלוואות לסטודנטים שיש להתחיל להחזירם מיד וכדומה. חשוב לזכור כי עד כמה שהלוואות אלה יכולות להקל על הסטודנט בעת לימודיו יהיה עליו להחזיר את ההלוואה שלקח ויש לתכנן זאת כראוי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה