יום שבת, 13 ביולי 2013

התקנת מצלמות אבטחה



אודות התקנת מצלמות אבטחה

כאשר אנחנו מדברים על מצלמות באופן כללי, הרי שמדובר מן הסתם על תחום מורכב ביותר אשר כולל בתוכו מגוון סוגים של מצלמות שונות אשר כל אחת מהן נועדה לשרת מטרה שונה כזו או אחרת. אחד מן הסוגים הבולטים ביותר הוא ללא כל צל של ספק מצלמות אבטחה. האמת היא, שישנם סוגים רבים של מצלמות אבטחה, כמו במערכות נגד פריצה ואזעקה, אותם ניתן להתאים לכל לקוח, לטובת הצרכים המסוימים שלו. התקנת מצלמות אבטחה תביא להימצאותן של מצלמות שיעמדו בתנאים חיצוניים קשים, כמו תנאי מזג אוויר קשים, וכמובן שהמצלמות גם יהיו מוגנות בפני מים. סוגים אחרים של מצלמות אבטחה אינן עמידות בפני מים, ועליהן להיות מוצבות תחת קורת גג.

התקנת מצלמות אבטחה

מהן מצלמות אבטחה?

ישנן מספר קטגוריות למצלמות אבטחה. לפני התקנת מצלמות אבטחה, כדי להכיר אותן. הקטגוריה הראשית, היא ראיית לילה. בימינו, רוב רובן של המצלמות מתאימות לזמני לילה, בתנאים של חשיכה מוחלטת. משמעות הדבר היא – התקנת מצלמות אבטחה צריכות להיות בעלות לדים שיאפשרו את ראיית הלילה. עם זאת, ישנן מצלמות שלא כוללות את הלדים הללו, ולכן לא מתאימות לראיית לילה.

מהם היתרונות של מצלמות אבטחה?

מצלמות גוף – סוג נוסף של מצלמות. מצלמה זו אינה מתאימה לרוב לראיית לילה (אינה כוללת לדים) אך לאיכותיות יותר שביניהן יש לוקס נמוך ביותר, מה שמאפשר לכל חלקיק אור קטן להאיר את כל איזור הצילום של המצלמה, ממש כאילו ישנה נורה דולקת המאירה את טווח הצילום. אולי כדאי לשקול התקנת מצלמות אבטחה מסוג זה. באם מצלמה מסוג זה מותקנת בחוץ, יש להתקינה במיגון חיצוני.

סוגים נוספים של מצלמות אבטחה

מצלמות צינור מותאמות להתקנה חיצונית והן מוגנות מים. הן ישמשו לראיית לילה. התקנת מצלמות אבטחה מסוג זה מתאפשרת עם זרוע לתליה והיא אינה מחייבת איזשהו מיגון חיצוני. סוג נוסף של מצלמת אבטחה – מצלמת כיפה, שהינה דקורטיבית ומתאימה לכל מקום – כולל התקנה פנימית או התקנה חיצונית. התקנת מצלמות אבטחה מסוג זה, תתאים למשרדים ואף לבתים פרטיים.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה