יום שבת, 13 ביולי 2013

הלוואה מהירה



החוק שאושר לפני כמה שנים האוסר על חריגה ממסגרת האוברדראפט בבנק הקפיץ את עולם ההלוואות צעד אחד קדימה. ישנם חודשים בהם אנו יכולים לחיות בצורה טובה עם מסגרת האוברדראפט אשר הוצבה לנו על ידי הבנק, ואילו ישנם חודשים מלאים בהוצאות לא צפויות, אשר אפילו המסגרת הבנקאית לא מספיקה על מנת לכסות אותם בצורה מושלמת. בדיוק בעבור מצבים מן הסוג הזה ישנה הלוואה מהירה ברגע. הלוואה מהירה שכזו מאפשרת לנו להתאושש מהוצאה כלכלית זמנית ולא צפויה אשר קורית לנו לעיתים, וכל זאת מבלי הצורך לשלם ריבית על המינוס, אלא רק על ההלוואה אשר על פי רוב תישא ריבית נמוכה בהרבה מאשר הריבת על החריגה שכאמור אסורה על פי חוק.

הלוואה מהירה, למה זה כדאי לכם?
הלוואה מהירה יכולה לפתור לנו מצבים רבים בהם אנו זקוקים לסכום כסף מיידי. מצבים כמו טיפול רפואי דחוף, טיפול שיניים דחוף ואפילו הוצאות חד פעמיות שיצרו מינוס בחשבון הבנק מצריכים סכום כסף מיידי. מצבים אחרים כמו אירועים משפחתיים רבים, טיסה לחו"ל המתוכננת בקרוב, או אפילו רכישה של מכונת כביסה במקום זו שהתקלקלה מצריכים הלוואה מהירה.

הלוואה מהירה יכולה לסייע גם לבעלי עסקים אשר נתקלים בקושי נקודתי מסויים, או שהזדמנות עסקית טובה נקראת בדרכם.

הלוואה מהירה

מה הם התנאים לקבלת הלוואה מהירה?
לרוב, על מנת לקבל הלוואה מהירה יש צורך בבסיס כלכלי כלשהו, המראה כי הלווה יכול להחזיר את הכסף כמובטח. בסיס כלכלי לצורך הלוואה מהירה כולל שכירים בעלי וותק סביר במקום עבודתם, ועצמאיים בעלי הכנסה כלכלית מהעסק של חצי שנה לפחות.

כיצד מחושבת הריבית על הלוואה מהירה?
באם אתם מעוניינים לקחת הלוואה מהירה דרך הבנקים, על פי רוב הריבית שלכם תהיה מחושבת כך: ריבית פריים בסיסית + אחוז מסויים על הריבית הבסיסית, בהתאם לגובה הריבית במשק באותה התקופה. בכל מקרה, לרוב הריבית על הלוואה מהירה נמוכה מהריבית הנדרשת לתשלום של אוברדראפט, אז עשו את החישובים הכלכליים הכדאיים לכם.

2 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. מדוייק.

    כאן ניתן לקבל הלוואה מהירה - http://www.barcapital.co.il/text.asp?wood=769

    השבמחק