יום שבת, 13 ביולי 2013

מצלמות אבטחה



אין זה סוד, כי פעמים לא מעטות, מצליחות מצלמות אבטחה אשר ממוקמות במבנים שונים כאלה ואחרים, בין אם פרטיים ובין אם עסקיים או מוסדיים, לתעד דברים שונים, אשר אתם בעצמכם לא ציפיתם לראות בוודאי. אם כן, נוכל במאמר זה לחשוף אתכם לכל מיני חוויות אשר עברו בעלי מצלמות אבטחה נסתרות.

מצלמות אבטחה

מה אפשר לגלות בעזרת מצלמה נסתרת
ייתכן מצב לא נעים בו ישנה כנופית רחוב שמסתובבת בין בתי השכונה ומטילה טרור על השוכנים בה. זוג בריטי הגיע למצב דומה והחליט להתקין מצלמות אבטחה נסתרות, על מנת לתעד את הבנדיטים, כדי שתהיה להם הוכחה להגיש למשטרה. יום לאחר התקנת המצלמות, הרכב שלהם נפגע. הזוג מיהר לבדוק את החומר שהוקלט במצלמה. הם נדהמו לגלות שלא היה מדובר בילדים או בכנופיית פושעים, כפי שציפו. הם הבחינו בכתם לבן. הכתם הופיע ונעלם מספר פעמים מה שהביא את הזוג הבריטי לכדי מסקנה שמדובר ברוח רפאים. דברי הזוג גובה על ידי חוקרים של תופעות על טבעיות, שטענו כי מצלמות אבטחה נסתרות הן כלי טוב לאיתורן של רוחות רפאים וכי לא מדובר בפעם הראשונה שישנו דיווח דומה.

עוזרות בית, מטפלים, בייביסיטר
ייתכן שהחלטתם לשים יהבכם על הבייביסיטרית החדשה או על המטפל בילדכם הקטן, או שמא על עוזרת הבית לה הענקתם מפתח לבית, על מנת שתוכל להגיע בזמנה הפנוי ולדאוג לניקיונם של המטבח והסלון. תוכלו להתקין מצלמות אבטחה נסתרות, כדי לוודא שאין הם גונבים כסף או תכשיטים יקרים מהחדרים. היו מקרים בו אלו שהגיע לתת שירות, נתפסו בעדשותיהן של מצלמות אבטחה נסתרות, כאשר הם מודדים את הבגדים של בעלי הבית, מקפלים אותם ומחזירים לארון. 

ילדים שמחסלים קופסאות שלמות של עוגיות
עם מצלמות אבטחה נסתרות תוכלו אף להשגיח על מעשיהם של ילדיכם האהובים. תוכלו לגלות שלא הם מחסלים את מלאי השוקולדות או עוגיות שבבי השוקולד הטבעוניות לשנה הקרובה, אלא עוזרת הבית שלכם. מובן, שבאותה הזדמנות תוכלו גם להשגיח על מעשיהם של ילדיכם, כאשר אתם אינכם בבית.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה