יום שבת, 13 ביולי 2013

הלוואות פרטיות



בעלי עסקים קטנים וגדולים, וגם אנשים פרטיים, כולם לעיתים מרגישים את הצורך בסיוע כלכלי כזה או אחר, על מנת להגיע למקום אליו הם חולמים להגיע בסופו של דבר – איזה שהוא יעד נכסף, כלכלי, רוחני וכו'. בנוסף לכך, אין הם מעוניינים להגיע לחובות ולמצבים לא נעימים, מול אלו עמם יש להם קשרי עבודה וקשרים כלכליים. בטרם מגיעים להבנה הזו, כי יש צורך לקחת הלוואות פרטיות, ראוי לזכור קודם, כי אותה הלוואה היא גם כסף שיש להחזיר אותו לאחר סיומה של תקופה מסוימת בתוספת של ריבית. 

הלוואות פרטיות

מטרתן של הלוואות פרטיות
על הבן אדם אשר לוקח הלוואות פרטיות לשאול את עצמו לגבי המטרה של אותה הלוואה. האם מדובר במטרה שהיא אכן ראויה? האם באמת יש הכרח לקחת הלוואות פרטיות לצורך אותו עניין? האם מדובר בהלוואות פרטיות לטובת צרכים שוטפים – כמו תשלומים לשכר דירה, או לטובת טיול לחו"ל, רכישת רכב או צורך אחר, או שמא מדובר בלקיחת הלוואות פרטיות לטובת הגדלת העסק וכתוצאה מכך, גם הגדלת הרווחים, בטווח הארוך? כל אלו הן שאלות שבאמת חשוב לשאול ולעמוד על טיבן של התשובות.

סוגי הלוואות פרטיות
לאחר שביררנו עם עצמנו את מטרת ההלוואה, עלינו לפנות ולבחון את האפשרויות הקיימות לפנינו, מתוך מבחר של הלוואות פרטיות. מחד, ישנן אפשריות להלוואות בנקאיות, המשתנות בהתאם לתנאיהם של הבנקים השונים. מאידך, ישנן אפשרויות להלוואות חוץ בנקאיות. עלינו לבצע בחינה מדוקדקת של התנאים בכול תכנית המעניינת אותנו, ולבצע את הבחירה המושכלת ביותר.

העניין של הבנקים בהלוואות פרטיות
לבנקים יש, כמובן, גם אינטרסים משלהם. הלוואות פרטיות המוענקות על ידי הבנקים, מביאות ריביות לבנקים. גם עבור הלקוח זוהי דרך נוחה יותר לקבל הלוואות פרטיות מבנקים, יותר מאשר מבן אדם פרטי. זה גם בטוח יותר. ישנה האפשרות לקחת הלוואות פרטיות בסכומים קטנים יחסית, לעומת הלוואות פרטיות בסכומים גדולים. מובן שלכל תכנית כזו יהיו תנאים שונים והגדרות שונות. הלוואות פרטיות מסוימות יתאפשרו תוך החזרה עם הצמדה לריבית פריים, לעומת הלוואות אחרות, שיוצמדו למדד.



תגובה 1: