יום שני, 15 ביולי 2013

פתיחת מזל



פתיחת מזל – להיפטר מהמזל הרע

מי מאיתנו לא הרגיש בתקופות מסוימות בחיים שהוא תקוע? מי מאיתנו לא מרגיש מעוכב בתחומים מסוימים? קושי במציאת פרנסה ראויה, בעיות פריון לא מוסברות, כישלון ביצירת זוגיות ועוד. לעיתים אנו מכנים זאת בשם "חוסר מזל" ולעיתים חווים זאת ככישלון מרפה ידיים. ברוב המקרים מדובר בסוג של עין הרע ממנה אנו סובלים, שלא תמיד נגרמה לנו בזדון. לעיתים המזל שלנו מושפע מתאריך הלידה, מהשם שנבחר עבורנו וכדומה, לעיתים העיכובים נובעים ממחשבות שליליות של אחרים עלינו או ממחשבות שליליות שלנו על אחרים. בכל מקרה, לכל הבעיות הנ"ל, יש פתרון פשוט והוא נקרא פתיחת מזל



עין הרע

כאמור, לעיתים חוסר המזל הוא מולד ונקבע בתאריך הלידה, השם, או בגלל אירועים מסוימים שהתרחשו בזמן ההריון או בעת הלידה. ממקרים כאלה אין לנו דרך להימנע, ביכולתנו רק  לפעול עכשיו כדי להסיר את המזל הרע מעצמנו. עין הרע, לעומת זאת, גורמת לחסימת מזל על ידי שליחת אנרגיה שלילית או מחשבות שליליות לאחרים. הטלת עין הרע על מישהו אחר יכולה להיגרם ללא כוונת זדון, מתוך תחושת קנאה טבעית שגרמה לנו למחשבה שלילית ואף לחזור אלינו כשהיא מועצמת. מומלץ להתמקד במחשבות חיוביות.    
 

מתי צריכים לעשות פתיחת מזל?
 
לא כל כישלון, עיכוב או חוסר הצלחה שציפינו לה צריך לגרום לנו לרוץ ולעשות פתיחת מזל. אולם, אם אתם חווים כישלונות חוזרים באותו תחום או כישלונות מרובים בנושאים שונים, ואם אתם חווים את עצמכם כמעוכבים על ידי כוח חיצוני שאינו תלוי בכם, רצוי ללכת לייעוץ אצל מטפל מנוסה לביצוע פתיחת מזל.  


מהי פתיחת מזל?

פתיחת המזל והסרת עין הרע יכולה להיות תהליך פשוט שניתן לבצע בצורה עצמאית, אך במקרים מסוימים נדרשת התערבות מקצועית, בהתאם לכך התהליך עצמו עלול להיות ארוך יותר, מסובך ואף להגיע לעומקים פנימיים ורגשיים גדולים. הדרכים להסיר את המזל הרע מגוונות. ניתן להשתמש בתפילות מיוחדות, סגולות ספיציפיות המיועדות למקרים מסוימים, שינוי שם, שימוש בקמיעות שונים ועוד. השיטה משתנה לפי המטפל אליו הולכים, המבצע את בדיקותיו, נותן המלצות, הוראות, ומבצע חלק מהתהליך בעצמו, כמובן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה