יום שבת, 13 ביולי 2013

פרסום עסקים



פרסום עסקים מפה לאוזן

אין כל עוררין על העובדה כי בעידן של היום בו קיימת תחרות עצומה כעט בכל תחם עסקי כזה או אחר, נדרשים מהלכים שיווקיים שונים ומגוונים על מנת לפרסם ולשווק עסקים בפני ציבור הצרכנים הרחב. האמת היא, כי רוב בעלי העסקים משקיעים את התקציב לפרסום באמצעי מדיה מסורתיים, בשיווק דרך האינטרנט או במבצעים מיוחדים כאלה ואחרים לצורך העניין. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי חלק נכבד מן ההצלחה של העסק תלוי בהמלצות מפי הלקוחות שלו. עסקים קטנים וגדולים זקוקים להמלצות מן הסוג הזה, וזאת על מנת לגדול ולהתפתח היטב. ללא המלצות אלו לא יכולים בעלי העסקים להציג המשכיות ולשפר את מאזן הרווחים של העסק. זו הסיבה שבמהלך פרסום עסקים כדאי לקחת בחשבון את הנושא של שיווק עצמי ולהשקיע גם בקידום מפה לאוזן. 

פרסום עסקים

החשיבות של שירות אדיב

פרסום עסקים מפה לאוזן מתחיל בשירות אדיב. לקוח המגיע אל העסק צריך להרגיש שמשקיעים בו ומעוניינים בטובתו. כיום קל יותר להעביר ביקורת על עסקים אשר אינם מציגים שירות ברמה גבוהה, ואפילו פירמות ענק בינלאומיות מרגישות זאת. בעלי העסק צריכים לזכור שאין הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני: יש להשקיע בכל לקוח כאילו זה הלקוח היחיד, לעודד אותו לשתף את המידע על העסק עם חברים או בני משפחה ואף לספק לו הטבות והנחות עקב כך.

שקיפות מול הלקוח

עיקרון מנחה נוסף של פרסום עסקים מפה לאוזן הוא השקיפות. לקוחות אוהבים לפנות אל עסקים הוגנים ואמינים ולכן מטרתו של העסק צריכה להיות שמירה על רמה גבוהה ככל האפשר של שקיפות. לדוגמא, העסק יכול לפרסם אחת לרבעון נתונים מסוימים לגבי המוצרים או השירותים שלו. בנוסף, בעלי העסק יכולים לבקש מהלקוחות להמליץ על שיפורים ושינויים וכך לגרום להם להיות חלק מהמאמץ.

פרסום יצירתי

לסיכום, פרסום עסקים דורש יצירתיות וכלים מתקדמים. באמצעות פרסום מפה לאוזן יכולים הלקוחות ליהנות משירות אדיב יותר, ממערכת תגמולים מלאה ומרמת סיפוק גבוהה. שמרו על חדשנות במהלך פרסום עסקים ותוכלו ליהנות מתוצאות מיידיות. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה