יום שלישי, 4 ביוני 2013

טיול לדרום אמריקה



מתכוננים אל טיול לדרום אמריקה?
אם אתם רוצים לצאת לטיול ייחודי וחווייתי ביותר, הרי שאין כל צל של ספק כי היבשת המובילה עבורכם צריכה להיות יבשת דרום אמריקה הקסומה והמיוחדת במינה, לכל הדעות. חשוב לומר, כי טיול לדרום אמריקה שונה מאד מטיולים באזורים אחרים על פני כדור הארץ. מצד אחד, מדובר על יבשת עם מאפיינים תרבותיים ייחודיים מאד, אשר מבדילים אותה מכל יבשת אחרת. מצד שני, גם בתוך מדינות היבשת, יש הבדלים רבים כאלה ואחרים, חשוב מאד לעמוד עליהם, ולהבין את המשמעויות השונות בהקשר לכך.

בין תרבות מקומית לתרבות יבשתית – חוויה בדרום אמריקה
כאשר אתם יוצאים אל טיול לדרום אמריקה, אתם תגלו מיד כי במדינות רבות קיים ערבוב של מסורות שונות ומגוונות מאד. טיול לדרום אמריקה יחשוף אתכם מצד אחד לתרבויות עתיקות מאד, אשר שורשיהן הם עוד לפני גילוי אמריקה על ידי מעצמות אירופה. מן הצד השני, מאפיינים של מדינות במערב אירופה (ובעיקר ספרד ופורטוגל) נראים ללא הרף במדינות הללו, וכך נוצרות מסורות חדשות וייחודיות מאד, ללא ספק.



מה חשוב לדעת על הטיול מבעוד מועד?
כאשר אתם מתכננים לצאת אל טיול לדרום אמריקה, כדאי מאד להבין שאופי הטיול יהיה שונה מאד מטיול במערב. טיול לדרום אמריקה יכול להיות כמובן טיול מאורגן עם קבוצה מסודרת של מטיילים ומדריך מומחה, והוא גם יכול להיות טיול עצמאי לחלוטין. שימו לב שבמדינות של דרום אמריקה, יש הבדלים משמעותיים בין הערים הגדולות, לבין הכפרים הקטנים.

אז איפה כדאי לכם לטייל במהלך טיול לדרום אמריקה?
כמובן שבמסגרת של טיול לדרום אמריקה אתם חופשיים להרכיב לעצמכם את המסלול הטוב ביותר. קחו בחשבון, כי בערים הגדולות קל יותר להתנייד, ויש גם יותר דוברי אנגלית וכן בתי מלון מערביים. לעומת זאת, טיול לדרום אמריקה בכפרים הקטנים ובמסלולים שאינם מאוישים, יחשוף אתכם לנופים המדהימים של היבשת ולשפע של מאכלים מקומיים ואנשים בעלי מזג נוח. לכן, אפשר לשלב בטיול שלכם בין מגוון רחב ככל האפשר של מקומות, כדי לצבור המון חוויות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה