יום שלישי, 4 ביוני 2013

לימור בן יוסף, סטודיו של יופי



עיצוב שמלות כלה וערב
כאשר אתן עומדות לחגוג אירוע מרגש כל שהוא, אין כל צל של ספק שאתם זקוקות לטיפול מקצועי של סטודיו שידאג לכם לכל אלמנט שקשור באיך שתראו באירוע הזה, ולא פחות חשוב מכך, ידע לפנק אתכם בצורה הטובה ביותר שיש תוך שירות אישי ויחס נפלא.
האמת היא, שיש בדיוק מקום שכזה - בסטודיו ליופי של לימור בן יוסף תוכלו למצוא את כל מה שאתם זקוקים לו לטובת אירוע מיוחד, והכל חחת קורת גג אחת. לימור בן יוסף מאפשרת לכם במסגרת הסטודיו שלה לעצב שמלה לאירוע שמלה מיוחדת בדיוק לפי טעמך, איפור מיוחד והכל בשילוב עם טיפולי ספא מפנקים, ההופכים ליום כיף של ממש.
בסטודיו של לימור בן יוסף תוכלי למצוא מגוון רחב של שמלות כלה ושמלות ערב. הצוות ייעצב בעבורך במקום את השמלה אשר הולמת אותך ביותר, תוך כדי שילוב צבעים, תחרות, אבנים ופייטים שונים על פי טעמך.

לימור בן יוסף, איפור ערב
הסטודיו של לימור בן יוסף מציע גם שירותים של איפור כלות או איפור ערב, והכל תחת קורת גג אחת.הכלה יכולה להגיע אל הסלון יחד עם המלווה שלה ושתיהן ייהנו מאיפור לערב מיוחד זה. במקום צוות של מאפרים אשר יתאימו לך את הליפסטיק, הצללית, הרמל והמייקאפ בצורה הטובה וההולמת ביותר. היתרון בכך הוא שתוכלי כבר מייד להתאים את האיפור אל השמלה, ולראות כיצד הם משתלבים יחדיו.



בת מצווה אצל לימור בן יוסף
לא רק כלות ונשים בוגרות יכולות להתפנק בסטודיו של לימור בן יוסף, גם נערות בגיל המצווה יותר ממוזמנות להתפנק ולהתגנדר. בסטודיו יפנקו את כלת בת המצווה באיפור מיוחד לצורך האירוע, בשמלה הולמת ויחודית, וביחס שכולו הנאה וכיף. הצוות בסטודיו מקפיד מאוד לגרום לבעלת האירוע להרגיש מלכה ליום אחד, ומעניק לה ביטחון.

יום פינוק לכלות
לא רק איפור ומדידות תוכלו למצוא בסלון של לימור בן יוסף, הצוות של לימור מתעקש להפוך את היום כולו ליום של פינוקים והנאה בלתי נשכחת. הצוות יעניק לכלה טיפולי ספא ויופי, מניקור ופדיקור, טיפולי רגליים מפנקים, ארוחת בוקר מפנקת, והכל תוך התארגנות והתגנדרות לקראת האירוע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה