יום חמישי, 6 ביוני 2013

שמלות חוף



דוגמאות שונות של שמלות חוף
כמו בכל סוג בגד, גם במקרה של שמלות חוף חשוב להבין כי מדובר בסך הכל על סגנון כללי מאד, אשר תחתיו אפשר למצוא הדפסים שונים, גזרות במגוון רחב וצבעים ייחודיים ביותר. על כן, שמלות חוף יכולות להתאים לנשים בכל גזרה ובכל גיל. החוכמה היא כמובן לדעת להתאים לעצמך את השמלה אשר תתאים לגוף שלך ותחמיא לך בצורה הטובה ביותר, כאשר את יוצאת אל חוף הים. בואו ונסקור כמה דוגמאות מרכזיות, ונבין למי זה מתאים בעצם.



על השמלות המפוספסות
אחד מן הסוגים הנפוצים והמעניינים ביותר של שמלות חוף, אלו הן השמלות המפוספסות. כאשר אתן בוחרות בשמלה מפוספסת, יש לשים לב לעובי של הקווים וגם לרוחב שלהם. יש לשים לב כי שמלה מפוספסת יכולה לעשות נפלאות לגוף שלך, ללא כל צל של ספק. אם בוחרים את הרמה הנכונה של הקווים, הרי שהשמלה יכולה ליצור מראה של גוף רזה יותר - וזה דבר אשר נשים רבות מעוניינות להשיג, ללא כל עוררין.

שמלות פרחוניות מבד מלא שמחכות לכן
חלק מן הנשים אוהבות מאד ללבוש שמלות חוף בהדפס פרחוני יחסית, כאשר הבד הוא מלא לחלוטין ואיננו שקוף כלל וכלל. למעשה, מדובר על שמלות חוף אשר לא חייבים ללבוש רק כאשר יוצאים אל חוף הים. מכיוון שהן מכסות היטב את הגוף, והן אווריריות, קלילות ונושמות בצורה אופטימאלית - אפשר גם לצאת איתן החוצה לרחוב, וליהנות מן התחושה האוורירית הנעימה בקיץ הישראלי הלוהט כל כך. מדובר על שמלה אשר יכולה גם להתאים לבחורות בכל גיל, ובכל גיזרה מן הסתם.

ומה עם שמלות עוטפות?
אחד מן הטרנדים המעניינים ביותר של שמלות חוף כיום, הוא כמובן השמלות העוטפות. מדובר על שמלות אשר קצת מזכירות את הסגנון האתני של הגלבייה, אלא שיש להן עיצוב יותר יוקרתי וייחודי. השמלות הללו יכולות להתאים בעיקר לנשים מבוגרות, אשר מצד אחד מחפשות שמלות שונות אשר יכסו חלקים שונים בגוף, ומצד שני עדיין ימשכו תשומת לב ויהיו מיוחדות לצורך העניין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה