יום שלישי, 4 ביוני 2013

טיול מאורגן לויטנאם - כל מה שאתם צריכים לדעת



טיול מאורגן לויטנאם או עשה זאת בעצמך
אם אתם מחפשים טיול מן הסוג המיוחד, אשר יותיר אצלכם הרבה מאד חוויות מרתקות וזכרונות יוצאי דופן, הרי שאין זה סוד כי טיול מאורגן לויטנאם הוא תשובה מספקת עבורכם לכל הדעות. אז בואו ונבדוק, בעצם למי מתאים טיול מאורגן לויטנאם ולמי לא? האם יש הבדל במחיר בעשה זאת בעצמך? להלן מספר דגשים רגע לפני שאתם מזמינים טיול שכזה:
·         טיול מאורגן: דבר אשר יכול לסייע ולעזור לא מעט מכיוון שהדבר מאפשר ליהנות מהטיול מבלי לארגן אותו, בוחרים ביעד למשל טיול מאורגן בויטנאם ונותר לרכוש חבילה אשר תסדר מראש עבור הנוסעים בתי מלון, טיסות, אוכל, טיולים והסעות.
·         עשה זאת בעצמך: דרך נוספת לטייל ולראות את העולם היא להרכיב את המלון והטיסות בעצמכם ללא אף תלות בחברה אשר תארגן עבורכם את הטיול. הדבר הזה יכול להיות פתרון עבור כל מי שמעוניין להרכיב לעצמו את הטיול, מאשר שמישהו אחר יעשה זאת עבורו.

מתי הכי כדאי לכם לטוס אל ויטנאם?
ויטנאם שבמזרח הרחוק בעלת מזג אוויר אשר בחלקו יכול להיות קיצוני למדי, למשל: אם תבחרו לטייל בויטנאם בחודשי הקיץ המעלות בחוץ עלולות להגיע עד לכדי 30-35 . מזג אוויר שכזה בהחלט עלול לגרוע מהנאת הטיול. התקופה הטובה ביותר לרכוש טיול מאורגן לויטנאם זה דווקא בחודשי האביב והסתיו אז המזג אוויר נוח ונעים.


טיפים לטסים בפעם הראשונה לויטנאם
נוסעים בפעם הראשונה אל טיול מאורגן לויטנאם? להלן מספר טיפים:
·         בגדים ונעליים נוחות
·         ציוד לעזרה ראשונה \ תרופות ומשחות נגד יתושים
·         לאוכלי הכשר: להביא אוכל מהבית

טיול מאורגן לויטנאם או חופשה בתאילנד?
המזרח הרחוק מציע מגוון רחב של יעדים אליהם ניתן לטוס ולנפוש, נופים מרהיבים, חופים, תרבות ובעיקר הנאה גדולה. טיול מאורגן לויטנאם יתאים למי שיהיה יותר מעוניין לטייל, וחופשה בתאילנד יכולה להתאים דווקא למעוניינים בלנפוש וליהנות, ולטעום את המזרח הרחוק. כמו כן, אל נשכח שתאילנד מציעה איים מרהיבים אשר פוקדים אותם תיירים רבים לאורך השנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה