יום שבת, 29 ביוני 2013

צימרים לפי שעה



צימרים לפי שעה בכל מקום
נופש וחופשות בצימרים לזוגות או למשפחות ואפילו לקבוצות כבר מוכר בארץ שנים רבות, מן הסתם. ענף הצימרים הוא אחד מענפי הנופש שמתפתחים כל הזמן והתחרות הרבה בין בעלי הצימרים מעלה את רמת האירוח בצימרים ואת התנאים בהם ללא כל צל של ספק. האמת היא, כי מי שהיה בצימר בפעם האחרונה לפני חמש עשרה שנה לא יכיר את הצימרים החדשים הנבנים כיום, עם בריכות שחייה, מתקני ספא מפנקים ביותר, הזמנת ארוחות ממסעדות מדהימות בסביבה, שירותי כביסה ופינוקים רבים אחרים אשר הופכים את כל חווית האירוח במקום ליוצאת מן הכלל עבור כל נופש שמתארח במקומות אלה. אחד החידושים באירוח צימרים הם צימרים לפי שעה.
צימרים לפי שעה לזוגות
בעלי צימרים רבים הבינו כי ישנם זוגות אשר אינם מעוניינים לשכור צימר ליממה או לסוף שבע שלם, אך הם עדיין מעוניינים לשהות בצימר, ולבלות יחד מספר שעות בצורה אינטימית ורומנטית במיוחד. בדיוק לשם כך התפתחה לה אופנה של השכרת צימרים לפי שעה, אשר מרגע לרגע כובשת יותר ויותר אנשים בגילאים שונים. כלומר, אתם יכולים לבקש לשכור את הצימר למספר שעות מוגדר מראש, ללא כל צורך בהשכרת המקום ליממה שלמה. זוגות אשר מעוניינים לבלות יחד בשעות הבוקר בלבד או בשעות אחר הצהריים ואין להם רצון להישאר ולישון במקום, יכולים לשכור צימרים לפי שעה ולהשתמש בצימר אך ורק בזמן שנוח להם.



צימרים בדיסקרטיות מלאה
צימרים אלה לזוגות ממוקמים בישובים קטנים השומרים על פרטיות ודיסקרטיות מלאים. כל זוג וסוג הבילוי שלו, כל זוג והסיבה שהוא מחפש צימרים לפי שעה. לא נשאלות שאלות ולא נעשים תחקירים, ואתם יכולים להיות בטוחים שהחופשה הקצרה שלכם בצימר לכמה שעות תשאר אך ורק בינכם לבעלי הצימר.
צימרים לפי שעה קרוב לבית
צימרים לפי שעה ניתן למצוא בל רחבי הארץ. בעלי צימרים רבים בצפון הארץ, במרכז וגם בדרום משכירים את הצימרים שלהם לפי שעה ותמיד תוכלו למצוא צימר כזה לא רחוק מהבית שלכם במידה וזה מה שאתם מחפשים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה