יום שבת, 29 ביוני 2013

תא צילום לאירועים – האטרקציה המדליקה



אתם עומדים לערוך אירוע חגיגי כל שהוא? סביר להניח שאתם מבינים כבר, כי כל אירוע אשר מכבד את עצמו חייב לכלול לפחות אטרקציה אחת מיוחדת במינה, אשר תנעים את זמנם של כל המוזמנים לאירוע שלכם. אם הבנתם את זה, הרי שכל שנותר לכם עכשיו הוא לשמוע את ההצעה שלנו.
האטרקציה החמה היום באירועים ומסיבות שונות הוא תא צילום. תא צילום זה מבנה קטן ונייד, שבתוכו ניתן לעשות צילומים מצחיקים בזמן האירוע, ולהפוך אותו למשהו מדליק במיוחד. כיום ישנם תאי צילום מסוגים שונים וישנה אפשרות לקבל תאי צילום עם מצלמות וידאו ולא רק מצלמות סטילס. בצילומים ניתן להשתמש כדי להוסיף אותם לאלבום האירוע או לחלק אותם לאורחים כמזכרת וכדומה.
תא צילום וידאו
בשוק יש כיום תאי צילום לאירועים הנראים כאולפן שקוף כמו שרואים באירועים מסויימים בטלויזיה. בתוך התא תוכלו להקליט ברכה לבעלת השמחה או לזוג הטרי שרק התחתן. את ההקלטות ניתן להקרין עוד בזמן האירוע על גבי המסכים שבמקום ולהפוך את האירוע למאד משעשע. באולפן שקוף זה תוכלו להתלבש בצורה שתרצו שכן ברוב המקרים תא צילום מגיע עם תלבושות ואביזרים כדי לייצר את הצילומים המצחיקים הללו בכיף.

תא צילום לצילומי מזכרת
כפי שנאמר, ניתן להשתמש בתא צילום גם כדי לייצר תמונות מזכרת לאורחים במסיבה. את הצילומים ניתן להדפיס על גבי נייר או על גבי חולצות בעזרת מכונת הדפסה שיש להזמין במיוחד ובנפרד. את הצילומים ניתן לשלוח לאי מייל של כל אחד או להעלות בפיסבוק או בכל מקום אחר שיראה לכם.
איך זה עובד?
תא צילום יכול להיות שקוף או אטום ובתוכו יש מיני רקעים שונים, כמו: נוף הרים, חוף ים, מסבאה במערב הפרוע, טירה, יער וכדומה. בנוסף תמצאו בתא או לידו מספר רב של פרטי לבוש ואביזרים שבעזרתם תוכלו לעצב לעצמכם את הצילום שלכם. ניתן להצטלם לחוד או ביחד עם כמה חברים. גם המבוגרים אוהבים את הרעיון ורבים מהם נכנסים לתא הצילום במסיבות חתונה ומשאירים מזכרת משעשעת מעצמם לבעלי השמחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה