יום שלישי, 4 ביוני 2013

תביעה נגד פלאפון



אף בן אדם אינו קם בבוקר, ומחליט כי היום ייגש לבית המשפט ויגיש תביעה נגד פלאפון. אנשים שפויים לא פועלים בדרך זו, ללא כל ספק, ולאף אחד אין את הזמן להתעסק עם דבר שכזה באופן סתמי ביותר. אבל ישנם מקרים אשר בהם עליכם לחשוב היטב, האם שווה להגיש תביעה נגד פלאפון, וזאת בעקבות עוול אשר נעשה לכם בחברה זו, וכי היא מצידה איננה מוכנה לשמוע מכם בטענות כאלה ואחרות.
מתי כדאי להגיש תביעה נגד פלאפון?
תביעה נגד פלאפון מומלץ להגיש כאשר נראה לכם כי אין יותר עם מי לדבר בחברה בגין העוול אשר נעשה לכם לגבי אותו עניין העומד ותלוי ביניכם. עוול כזה יכול לנבוע מכמה וכמה סיבות: הבטחות ברכישה, חיובים שגויים של חשבוניות, פגיעה בפרטיות, וביצוע עוולות על פי חוק הגנת הצרכן. ההמלצה היא לנסות וליישר את ההדורים בינכם לחברת הסלולאר ללא כל הגשת תביעה נגד פלאפון, אבל במידה והחברה איננה מוכנה להשיב לכם את המגיע לכם, הרי שללא ספק מומלץ לפנות אל משרד עורכי דין מקצועי ביותר ומנוסה, אשר מומחה בתביעות צרכניות ממגוון רחב של תחומי צרכנות.



איזה סוג תביעה להגיש?
תביעה נגד פלאפון היא תביעה צרכנית אשר נעשה בה שימוש בסעיפי חוק הגנת הצרכן או חוק הפרטיות, וכמו כן החוק לפיצוי ללא הוכחות אשר מאפשר לתובע לקבל פיצוי גם בגין הוצאותיו המשפטיות כולל שכר הטרחה של עורכי דינו לצורך הענין. כך יוצא שאפילו עם מדובר ב"טעות" של כמה אלפי שקלים בודדים הרי שבכל זאת מומלץ להגיש תביעה, כי את הוצאות המשפט תקבלו בחזרה במידה ותוכיחו את צדקתכם.
בתי המשפט ותביעות נגד חברות הסלולאר
בתי המשפט עדים לתביעות החוזרות והנשנות נגד חברות הסלולאר של צרכנים ולקוחות רבים. בתי המשפט נוהגים ביד חזקה נגד חברות אלה, והיו כבר מקרים אשר בהם שופטים הטילו קנסות על חברות סלולאר, כאשר התביעה נגדם היתה בדיוק באותו סעיף, וכי חברת הסלולאר לא עשתה דבר כדי לתקן זאת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה