יום רביעי, 1 באוקטובר 2014

לימודי צילום לכל רמת צילום



לימודי צילום אלו לימודים אשר מיועדים לרמות שונות של צלמים, מצלמים מתחילים ועד צלמים מקצועיים. אתם יכולים ללמוד צילום כדי לפתח את התחביב שלכם ואתם יכולים ללמוד צילום מקצועי אם כבר יש לכם ניסיון. בכל מקרה, לימוד צילום ירחיב את הידיעות שלכם בתחום ויאפשר לכם להעשיר את התחביב או המקצוע שלכם. אתם יכולים לפתח את התחביב שלכם יחד עם צלמים נוספים ולחלוק יחדיו את החוויה בשילוב עם מורה מקצועי ומנוסה שילמד אתכם את החלק התאורטי של הצילום ויעיבר אתכם גם סדנאות מעשיות.

לימודי תאוריה
התאוריה של הצילום היא מרתקת ועשירה מאד. רק לפני כעשור וחצי היה נהוג להשתמש בפילים והיום כבר כמעט ואין חברות אשר מייצרות אותו. הצילום, שהחל את דרכו בצורה מסיבית בשחור לבן הפך תוך זמן קצר למכונה דיגיטלית ובעלת כלים רבים ועשירים בעולם הטכנולוגי. התאוריה עוברת על ההיסטוריה של הצילום לצד לימוד כללים שונים באמנות ובצילום והבנה כיצד ניתן ליישם אותם בתמונות שאנו רוצים לקבל.




לימודים מעשיים
לימודי צילום מתקיימים בשטח או בסטודיו כשהמטרה היא לצלם ולהצליח לקבל את התוצאות המבוקשות. ישנו הבדל בין צילומי סטודיו לצילומי חוץ והמורים מלמדים את הקורס כך שהם יקדמו את התלמידים שלב אחר שלב כדי להשיג תמונות מרהיבות. לימודי צילום הם לימודים מעשיים לצד תאורטיים וכל אחד מהחלקים מעניין מאד.

בחירת מקום הלימוד
לימוד צילום צריך להתאים לכם ולרמת הצילום שלכם. גם אם החזקתם כבר מצלמה ואפילו אם יש לכם מצלמה מקצועית, אך מעולם לא למדתם אמנות, צילום או את התאוריה של הצילום, מומלץ שתבחנו האם מתאים לכם להשתלב בקורס שמתחיל מההתחלה ללמוד את כל יסודות הצילום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה