יום שבת, 25 באוקטובר 2014

מדביר נמלים



שרות הדברה לנמלים הפך להיות דרוש ביותר בשנים האחרונות וזאת לאור התופעה של התפשטות משמעותית של זני נמלים בשטחים מיושבים וגם פתוחים, אפילו בבתים רבי קומות. אחת הסיבות להתרבות היא השארת אשפה מחוץ לפחי האשפה וזבל ופסולת שלא מוטמנים במקומות הראויים לכך. על מנת למגר את התופעה יש לזמן מדביר נמלים.

הדברת נמלים
נמלים חיות במושבות מרובות וכל מושבה קן משלה כאשר בכל קן שוכנת מלכה אחת. מטרתו של מדביר הנמלים הינה לאתר את הקן לפזר את הרעל במטרה אחת והיא להרוג את המלכה. ברגע שהמלכה נפגעת כל הקן מחוסל. לעיתים הקנים מוסתרים לעומק וחבויים ויש קושי גדול באיתור ובטיפול. מדביר נמלים יודע לאתר ולתת פתרון אפקטיבי ויעיל לתקופה ארוכה.
מדביר נמלים

בחירת מדביר
כמות המדבירים המפורסמים בכל מדיה אפשרית הם רבים. אם כך כיצד יודעים לבחור מדביר טוב? מדביר טוב זה אחד שיש ברשותו רישיון מהמשרד לאיכות הסביבה, מדביר נמלים שנותן אחריות לעבודה לתקופה של שלושה חודשים לפחות, זמין במיידי לעבודה ועם רשימת ממליצים שניתן ליצור איתם קשר ולשמוע ישירות מהם כיצד הוא טיפל בבעיה שהייתה להם.

חומרים
מדביר נמלים מתחייב לטפל בתופעת הנמלים אך ורק עם חומרים המורשים על ידי המשרד לאיכות הסביבה ושאינם רעילים לאדם ולסביבה. מדביר נמלים יודע להתאים את החומרים בהתאם לזן הנמלים ולמיקום שלהם באזור. קיים ג'ל שהוא פיתיון, הנמלים הפועלות מזהות אותו כמזון מובילות אותו לקן ועשרים וארבע שעות מרגע שהמלכה נגסה במזון היא מתה ואיתה מחוסל כל הקן, חומר זה בטוח לשימוש ובעל יעילות מרובה. ישנן שיטות רבות ושונות לטיפול בבעיה ורק מדביר נמלים מקצועי ואיכותי יידע לתת את הפתרון הבטוח ביותר לבעיה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה