יום שבת, 25 באוקטובר 2014

הדברה בדרום



כאשר ישנם מזיקים בבית זה במילים עדינות לא נעים. אם גם אתם מתגוררים בבית בדרום ויש לכם מזיקים מסוגים שונים, הדברה בדרום תהיה הפתרון עבורכם. כאשר אתם בוחנים איזה מדביר לקחת, בדקו אלו סוגי מזיקים הוא מדביר, מהי האחריות שהוא נותן להדברה ואל תשכחו לברר את בטיחות החומרים איתם הוא משתמש. לאחר שתוודאו כי מצאתם הדברה בדרום שעונה על כל בקשותיכם, תוכלו לבקש הצעת מחיר ולהזמין את המדביר.
הדברה בדרום
סוגי המזיקים
ישנם סוגים רבים של מזיקים, החל מנמלים ועד עכבישים, עקרבים וחולדות. כשמזמינים הדברה בדרום יש לבקש את סוג ההדברה המבוקש. חלק מהמדבירים מתמחים בסוג אחד של מזיקים וחלק יבצעו טיפול הדברה מלא כנגד כולם. לא כל מי שיכול לעשות הדברה נגד נמלים עושה גם הדברה נגד חולדות. חשוב מאד להסביר מהי הבעיה הגדולה ביותר שלכם בבית ובהתאם להזמין הדברה בדרום.

הדברה בדרום - אחריות
המדביר יכול לתת לכם אחריות לעבודה. עבודת הדברה בדרום צריכה להיות יסודית ולכן אם הדברתם את הבית מפני נמלים, אתם אמורים להנות מבית נקי לחודשים ספורים לאחר מכן, אם תבקשו להרחיק מזיקים כדוגמת חולדות, המדביר יגיע לבצע את הפעולה וככל הנראה יחזור לאחר זמן מה להשלים אותה ולבדוק שאכן אין חולדות בבית. כל מדביר נותן אחריות לתקופה מסויימת בה אם יחזרו המזיקים הוא יחזור לטפל בהם שוב.

הדברה בדרום - בטיחות
אחד הדברים החשובים ביותר הוא לדאוג לבטיחות. אין זה משנה מפני מה אתם מדבירים ומי המדביר, עליכם לוודא עד כמה ההדברה רעילה ולכן תשאלו תוך כמה זמן ניתן לחזור לבית, האם מותר לדרוך על הרצפה יחפים ולבסוף גם בררו תוך כמה זמן ניתן לשטוף את הבית. השאלות החשובות ביותר הן שאלות הבטיחות והם למדביר יש נסיון והסמכה לבצע את ההדברה המבוקשת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה