יום שלישי, 28 באוקטובר 2014

מומחי תקשור



עולם של אנרגיות
תמיד הייתה לכם תחושה שבעולם שלנו יש גם אנרגיות של אנשים שכבר לא חיים? תמיד האמנתם שיש גם מלאכים שיכולים לנווט ולעזור לנו? אם כך, יכול להיות שכדאי לכם ללמוד איך לתקשר איתם, ובעזרת לימודים בתחום של תקשור תוכלו לעשות זאת. תקשור זה התחום שכולל את כל דרכי התקשורת האפשרויות עם ישויות שונות, וככל שתעמיקו בלימודים בתחום הזה יותר כך תגלו עד כמה הוא מרתק ומעניין.

למי הלימודים בתחום הזה יכולים להתאים?
השאלה הראשונה שבדרך כלל עולה כאשר מדברים על מומחי תקשור, זה האם מדובר על יכולות של ממש או על משהו שאפשר ללמוד אותו. יש אנשים הגורסים שכדי לעבוד בתחום כמו תקשור צריך להיות בעלי חושים נוספים שאין לרוב האנשים, ואילו אחרים טוענים שמדובר על טכניקה פשוטה שניתן להתאמן עליה וללמוד אותה. סביר להניח שהתשובה היא משהו בין לבין, וחלק ניכר ממה שישפיע על ההצלחה שלכם בתחום הזה זו כמובן האמונה שלכם.


מדוע כדאי ללמוד את הנושא?
תקשור זה לא רק דבר שיכול להיות מעניין עבורכם ללמוד, כי למעשה אם יהיה לכם ידע בתחום של תקשור אתם תוכלו גם לעזור לאחרים. מי שעוסק בתחום הזה יכול לשמוע את שאלותיהם של אחרים ואת המצוקות שלהם, ליצור קשר עם ישויות שונות ואז לעזור לאותם אנשים. זה חשוב ביותר ואתם תראו שאם תהיו מומחי תקשור טובים בעבודה הזאת הרי שיהיו לכם קליינטים רבים.

האם אפשר לתת שירות אונליין?
בהחלט כן, וזה הופך את כל העניין לעוד יותר נוח. אנשים פונים היום למיסטיקנים שיוכלו לתת להם שירות גם דרך האינטרנט, כך שתוכלו גם אתם להצטרף לאותם נותני שירות אונליין. זה יהפוך את העבודה שלכם ליותר נוחה ונגישה לכולם כך שזה מומלץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה