יום שבת, 4 באוקטובר 2014

כסא לפסנתר



מחפשים כסא לפסנתר

כל מי שיש לו פסנתר או מתכנן לרכוש פסנתר יכול לחפש אחר כסא לפסנתר על מנת למצוא את האחת המתאים לו ביותר. כל מי שמחפש אחר כסא לפסנתר מגלה במהרה שכמו שיש מגוון רחב מאד של פסנתרים כך ניתן למצוא גם מבחר גדול מאד של כסא לפסנתר שיתאימו לכם.



מה רע בכסא "רגיל"

רבים אשר מתחילים לנגן על פסנתר משתמשים בכסא "רגיל" כמו כסא אוכל ותוהים מה ההבדל בינו לבין כסא לפסנתר. כמובן, כסא אוכל בפני עצמו אינו כסא לא טוב, אך הוא לא מותאם מי שמנגן על פסנתר. כסא לפסנתר אלו כסא ללא משענת אשר יכולים להיות מכוונים לגובה של הנגן והתפקיד שלהם הוא לתמוך בגוף לאורך כל זמן הנגינה.

המשמעות של התמיכה

נגינה בפסנתר היא קצב, מלודיה וגם יציבה. יציבה נכונה מול הפסנתר מאפשרת לנגן לנגן טוב יותר ולאמץ פחות את הכתפיים. היציבה מול הפסנתר חשובה מאד גם לבריאות הגב של הנגן וגם לתהליך הנגינה עצמו, ככל שהגוף יציב יותר כך הנגינה מתבצעת טוב יותר. כסא אשר מתאים לנגן ומכוון לגובה הרצוי לו יאפשר לו לנגן טוב יותר ולשמור על בריאותו.

סוגי כסא לפסנתר

ככלל ניתן לראות כי ישנם שני סוגים עיקריים של כסא לפסנתרים. סוג אחד הוא הכסא העגול והשני הוא מלבני. שני סוגי הכסא מגיעים כשהם נטולי משענת ואת רובם ניתן לכוון לפי גובה הנגן (מומלץ לרכוש כסא אשר ניתן לכוון אותם על פני כסא שלא). הכסא המלבניים נחשבים ליקרים יותר וניתן לראות כי כמעט כל אולם הופעות וקונצרטים משתמש בהם ולא בכסא העגולים. כמובן, מי שמחפש כסא לנגינה בזוג יבחר כסא מלבני רחב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה