יום שני, 29 בספטמבר 2014

התקנה של שואב אבק מרכזי צינור נשלף



שואב אבק מרכזי צינור נשלף הוא שואב אבק אשר המערכת שלו היא חלק בלתי נפרד מהבית. את המערכת מתקינים בשלבי הבניה או השיפוץ של הבית כאשר התכנון של המערכת משתלב בתכנון הבית עצמו. השואב משמש את יושבי הבית לאורך שנים רבות והמטרה שלו היא להגיע לכל מקום בבית בקלות, בעוצמת שאיבה גבוהה ובמינימום מאמץ לאורך תהליך הנקיון של הבית. 

שואב אבק מרכזי צינור נשלף- התקנה
ההתקנה של שואב אבק מרכזי צינור נשלף מתבצעת בזמן הבניה או השיפוץ. בטרם ההתקנה תבצע החברה תכנון של המערכת כשהתכנון הוא פועל יוצא של הבית ושל הבקשות השונות של המתגוררים בו. המטרה היא שהשואב ישמש את בני הבית בקלות רבה ולכן מחשבים כיצד יהיה ניתן להגיע לכל חלקי הבית ללא צורך בגרירה של חלקים מיותרים ותוך כדי הקלה על בני הבית אשר הם אלו שישתמשו במערכת כולה.

שואב אבק מרכזי צינור נשלף- שימוש יום יומי
השימוש של שואב האבק המרכזי בעל הצינור הנשלף בא להקל על בני הבית עצמם. הצינור נשלף דרך דלת קטנה הממוקמת בקיר ואותו מחברים בעת הניקיון לשואב האבק. השואב עצמו עוצמתי מאד ואוסף במרוכז את כל הלכלוך של הבית. אין צורך להעביר את הצינור בין החדרים השונים של הבית ולכן פעולת הנקיון פשוטה ביותר. 


שואב אבק מרכזי צינור נשלף- תקלות
שואב אבק המרכזי צינור נשלף מיועד ללוות את בני הבית לאורך חייהם ביום יום והוא מתוכנן למינימום של תקלות. שלא כמו שואבי אבק שונים אותם יש להחליף אחת למספר שנים, המערכת הזו מחזיקה שנים רבות ללא כל תקלות ולכן שואב זה אהוב כל כך על בני הבית, היא גם מנקה ביסודיות, גם נוחה לשימוש וגם עמידה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה