יום שני, 25 במרץ 2013

בגדי ים ברזילאים



על בגדי ים ברזילאים בישראל
בגדי ים הם ללא כל צל של ספק אייטם בולט בנוף של מדינת ישראל לאורך כל חודשי האביב והקיץ החמים.  בהקשר זה, האמת היא, כי גם לישראל הגיעה לפני כמה שנים האופנה של בגדי ים ברזילאים. בגדי הים הללו כשמם כן הם - רובם המכריע מגיע באמת מברזיל, אשר ידוע בקרנבלים התוססים יותר שלה, ובעובדה שהנשים שם לובשות בגדי ים אשר מן הסתם מותירים מעט מאד מקום לדמיון על כל המשתמע מכך. בארץ, עם זאת, נעשו בכל זאת מספר התאמות על מנת להתאים בגדי ים ברזילאים לגזרה של רוב הנשים הישראליות, ועם זאת הקו הבסיסי נותר זהה ללא כל עוררין.


מה הותאם לישראליות?
באופן כללי, בגדי ים ברזילאים הם כאלו שכוללים מעט מאד בד. הכמות המועטה הזו מתבטאת בשתי צורות - גם בגיזרה עצמה של בגד הים שמכסה די מעט, וגם מבחינת העובי של בגד הים. לרוב, בגדי ים ברזילאים כוללים שכבת בד אחת בלבד, והיא עצמה דקה למדי, והמסר הוא כמובן ברור ואין צורך להסביר אותו. עם זאת, כדי שהדבר יותאם לישראליות, החליטו לערוך מספר שינויים בעיקר בתחום הנ"ל.

יותר בד מבחינת העובי
בעוד שהצורה של הבד לא השתנתה באופן משמעותי, הרי שהעובי של הבד כן השתנה. הרצון של רוב הישראליות הוא בכל זאת לכסות על אזורים מסוימים - בפרט על החלק התחתון של אזור המפשעה, וזאת לרוב משום שהגזרה בחלק התחתון של הגוף הנשי הישראלי שונה מאד מזה של הברזילאיות או האירופאיות. לכן, בגדי ים ברזילאים שעוברים "גיור" כוללים כמות גדולה יותר של בד, בעיקר בחלק התחתון, כדי שההתאמה תהיה מושלמת.

ומה עוד חשוב לדעת?
מעבר לכך, אתם תראו כי בגדי ים ברזילאים כוללים עיצובים שיכולים להתאים מאד לאקלים הישראלי, ובפרט לקיץ החם והלח פעמים רבות יש קצת יותר תוספת בבגדי הים הללו באזור החזה, כדי למנוע מצב של שיזוף יתר שיצור צורות שיזוף, שכן הדבר מאד רלוונטי באקלים הישראלי החם בעונת הקיץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה