יום שבת, 16 במרץ 2013

שחלות פוליצסטיות



מה עושים במקרה של שחלות פוליציסטיות?
אם נראה לך כי את סובלת מן התופעה של שחלות פוליציסטיות חשוב להבין כי קודם כל זו תופעה אשר אפשר לטפל בה. נשים רבות נלחצות מן ההופעה של שחלות פוליציסטיות בעיקר משום שההפרעה גוררת עימה בעיות של פריון כאלה ואחרות אשר צריך למצוא להן פתרונות - לנשים הרבות אשר חולמות להיות אימהות. לשמחתכן, ישנם כמה סוגים של פתרונות אשר אפשר להשתמש בהם, בין אם מדובר על בעיות הפריון, או על תופעות כאלה ואחרות.

כיצד מחזירים את הפריון למצב תקין?
במידה ויש לך שחלות פוליציסטיות ואת מעוניינת להיכנס להיריון, אם כן, יש כמה פתרונות. קודם כל - הוכח כי דיאטה יכולה לסייע רבות לפתרון בעיה. הדיאטה מעודדת את החזרת האיזון ההורמונאלי אל הגוף, ומונעת יצור יתר של אינסולין בגוף (האינסולין בין השאר מעודד את ההופעה של שחלות פוליציסטיות). הדיאטה יכולה לסייע לנשים רבות אשר מעוניינות להיכנס להיריון ללא כל סוג של טיפול תרופתי. במידה וזה לא עוזר, ישנן זריקות הורמונאליות שונות אשר אפשר ליטול, תחת השגחה רפואית כמובן.



ומה עם תופעות נוספות?
במידה ויש לך שחלות פוליציסטיות ואינך מעוניינת להיכנס להיריון אך את מעוניינת להיפטר מתופעות אחרות אחת הדרכים היעילות ביותר היא לקחת גלולות למניעת היריון. אלא מקטינות את הרגישות באזור הרחם, ומראש גורמות לכך כי הפעילות ההורמונאלית שם תשפיע פחות על הגוף. בנוסף לכך, ישנם טיפולים תרופתיים נגד יצור יתר של אינסולין, אשר לעתים מתגבר עוד יותר בשל בעיות שונות באיזון ההורמונאלי.

צריך להבין כי הכל בר טיפול
בסופו של יום, אפשר לראות כי לתופעה של שחלות פוליציסטיות ישנם מספר טיפולים אשר אתן תוכלו להסתייע בהם. לעתים, על מנת לטפל בצורה אפקטיבית בהפרעה של שחלות פוליציסטיות אפשר לשלב בין שני טיפולים וזאת כמובן על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר. חשוב תמיד לקחת בחשבון משתנים כמו גיל, האם את מעוניינת להיכנס בקרוב להיריון, האם אם מעוניינת להיכנס בעתיד להיריון, וכיוצא באלה פרמטרים כאלה ואחרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה