יום שני, 18 במרץ 2013

תיקים לנשים



תיקים לנשים – איך לזהות תיק איכותי?
תיקים לנשים לא קשה למצוא בכל רחבי הארץ והעולם כמובן, אך למצוא תיק איכותי יכולה להיות משימה קצת יותר מורכבת מאשר כל תיק רגיל אחר שיש בנמצא בחנויות השונות. כאשר את מחפשת תיקים לנשים באיכות גבוהה חשוב מאד כי מבעוד מועד תשימי לב לסוג הבד, לתפירה, לחלקים נוספים בתיק ולמשקלו.

תיקים לנשים באיכות גבוהה – סוג הבד
תיקים לנשים באיכות גבוהה יהיו עשויים מבדים איכותיים כמו עור טבעי, כותנה או פשתן וכדומה. עור איכותי אפשר להרגיש ואפילו להריח, אך בד מעט מסובך יותר לבחון. הדרך הטובה ביותר היא להסתכל על תווית התיק (שאמורה להיות בתוכו) בה רשום הרכב החומרים ממנו עשוי הבד. 

תיקים לנשים באיכות גבוהה – תפירה ו'פינישים'
כשאת בוחרת תיקים לנשים אל תתביישי לפתוח את התיק, לבדוק כל כיס וכיס ולוודא שאין חוטים 'סוררים', שכל התפרים במקומם ושהם חזקים. את יכולה למשוך בעדינות בתפר ולראות את הוא חזק מספיק או לא. אם את רואה את התפירה נפרדת מעט סימן שהיא לא מאוד איכותית. מבחינת 'פינישים' שימי לב לסוגר של התיק, האם הוא נסגר ונפתח בקלות? בצורה חלקה ונוחה? האם הוא נתקע מעט? האם את רואה חלודה או פגמים? תיק איכותי עשוי לא רק מבד איכותי וכול חלקי המתכת שבו יהיו איכותיים גם הם.

תיקים לנשים באיכות גבוהה – משקל ופיזור נכון
פרמטר מעניין נוסף הוא משקל התיק ופיזור המשקל בתוכו. ראשית, קחי בחשבון שתיק איכותי העשוי חומרים איכותיים לרוב יהיה מעט כבד יותר מתיק פשוט שכן עור ומתכת איכותית שוקלים יותר מבדי סקיי ואלומיניום למשל. מעבר לכך, תיק באיכות גבוהה נבנה ומתוכנן בקפידה רבה גם מבחינת פיזור המשקל בתיק עצמו. כשאת מניחה את הרצועה על הכתף שימי לב האם התיק נוטה לצד אחד או שהוא שומר על מיקומו. הניחי כמה חפצים בכיסי התיק (אם יש לו כיסים כמובן) ששוקלים פחות או יותר אותו הדבר. אם התיק לא נוטה יותר לצד אחד סימן שמדובר בתיק שמחשבה רבה נכנסה לעיצובו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה