יום שלישי, 31 ביולי 2012

קידום אתרים לעסקים

 
קידום אתרים לעסקים כבר מזמן איננו שם קוד למשהו מחתרתי. אם בעבר רבים מאיתנו היו סקפטיים למשמע צמד המילים – 'קידום אתרים', הרי שכיום ברור לכל מי שקצת מעורה בנבכי האינטרנט, שללא קידום אתרים לעסקים, לעסק שלכם יהיה קשה מאוד לצמוח ולהביא לקוחות חדשים.

קידום אתרים לעסקים – מי שלא שם - לא קיים!

הדבר החשוב עבור כל עסק הוא להיות נוכח בזירת האינטרנט. כל עסק, בהתאם ליכולותיו ומגבלותיו, יכול להשקיע בקידום שלו באינטרנט. ניתן להשקיע גם בקידום ממומן וגם בקידום אורגני. קידום אתרים לעסקים המוצלח ביותר הוא שילוב בין השניים. שילוב כזה אינו זול אולם הוא מביא לתוצאות הקידום האפקטיביות ביותר. מי שתקציבו אינו מאפשר לו לשלב בין שני סוגי הקידום, גם הקידום האורגני וגם הקידום הממומן, יכול לבחור בהתאם לצורך הספציפי שלו, באיזה קידום לבחור.

קידום אורגני – ריצה למרחקים ארוכים
קידום אורגני משול לריצה למרחקים ארוכים. את התוצאות לא רואים לא אחרי שבוע וגם לא אחרי חודש. עבודת הקידום היא עבודה סזיפית, מאחורי הקלעים, שמטרתה לגרום לכך שהאתר שלכם יגיע למקומות הראשונים במנוע החיפוש של גוגל. מה שכן, הסבלנות משתלמת בסוף, ולאחר שמקדם האתר שלכם יצליח להביא אתכם למקומות הראשונים בגוגל, תתחילו לקבל מידי יום עשרות פניות מלקוחות פוטנציאלים, שיגרמו לעסק שלכם להגיע למקומות שלא חלמתם אפילו.

קידום ממומן – ריצת 100 מטר
קידום ממומן הינו קידום שמתאים לעסקים שרוצים תוצאות כאן ועכשיו. היתרון הגדול של קידום אתרים לעסקים ממומן טמון בעובדה שאתם אלו שקובעים את תקציב הקידום וברגע שהתקציב נגמר, אתם בוחרים אם להמשיך או לא. הקידום הממומן מקדם את אותן מודעות המופיעות בצד שמאל של גוגל והוא בנוי מהקלקות של גולשים. אם נניח שהקצבתם 500 ₪ לקידום ממומן וכל קליק עולה 10 ₪ אזי יש לכם 'בנק' של 50 הקלקות או לצורך העניין 50 לקוחות פוטנציאלים. מספיק שלקוח אחד שהקליק על המודעה שלכם, גם השתמש בשירותכם ושילם עבור כך 500 ₪ כדי שתחזירו את ההשקעה הראשונית ותתחילו להרוויח. בהצלחה! 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה