יום רביעי, 18 ביולי 2012

דרום הודו


דרום הודו – בין יערות, חופים ומדבריות מגלים את הודו האמיתית

מדבריות גדולות ורחבות, חמות ויוקדות תחת השמש, יערות גשם טרופיים ירוקים ולחים, חופים לבנים ומים צלולים, תרבויות עתיקות לצד כוכבי בוליווד ואנשי היי טק – זהו איזור דרום הודו הקסום, האותנטי והצבעוני כל כך. עבור המטייל הממוצע, איזור דרום הודו מאפשר קודם כל הזדמנות להכיר את הודו בצורה קצת אחרת, כאן אין מלכודות תיירים רבות, אלא חווייה אותנטית שכולה הכרות עם הודו במגוון צבעיה. אם דרום הודו נשמעת לכם כיעד מתאים לחופשה הבאה שלכם, זה הזמן לשמוע עוד.

ריחות תבלינים וקפה

אחת ממדינות המפתח של דרום הודו היא קרלה. מדינה ירוקה, שופעת מים ואווירה רוחנית של מקדשים דרווידים אותנטיים, שונים לגמרי מאלו שניתן לראות בצפון הודו. טמיל נאדו היא מדינה נוספת באיזור דרום הודו ולצד החופים המרהיבים והרי הגהטים המערביים, מציגות שתי המדינות תרבות קולינרית עשירה – באיזור זה של דרום הודו מגדלים את התבלינים המפורסמים של הודו – פלפל, הל ואגוז מוסקט. בנוסף, מגישים אנשי דרום הודו קפה במקום תה. 


הצד היהודי של דרום הודו

האי האהוד ביותר על מטיילים באיזור דרום הודו הוא פורט-קוצ'ין, השייך למדינת קרלה ושהעיר הגדולה ששוכנת עליו, קוצ'ין, מוכרת במיוחד בתרבות היהודית. כאן חייתה וחיה לה קהילה יהודית ענפה שהחזיקה מעמד שנים רבות. בקוצ'ין בית כנסת שנבנה בזמן שליטת ההולנדים באי הקטן והוא עדיין מתופעל על ידי יהודים מבוגרים שמתגוררים בעיר.

מסיבות ובילויי לילה

לצד הנופים המיוחדים במינם ואווירת הים ששוררת ברוב חלקי דרום הודו ישנו מקום אחד שמוכר לישראלים דווקא בזכות אפשרויות הבילוי המפתות שלו – מדינת גואה. גואה סוחפת אליה מאות אלפי מטיילים מכל רחבי העולם שמגיעים להשתתף בפסטיבלי הריקודים ובמסיבות הירח המפורסמות שנערכות בה. גיוון האפשרויות הזה מוכיח שדרום הודו היא איזור מרתק שיש בו הכל מהכל ובעיקר, הוא מראה נפלא של הודו האמיתית, זו שעדיין לא הושפעה מתיירות המערב. בררו בחברת הנסיעות המתמחה בתחום נסיעות להודו פרטים אודות טיול לאזור ותוכלו להצטרף לחוויה קסומה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה