יום ראשון, 29 ביולי 2012

Tradeone


אם גם אתם חובבים של שוק ההון ועולם ההשקעות בבורסה, הרי שגם אתם תרים אחר כלים שונים אשר יאפשרו לכם לבצע מסחר בצורה נוחה, קלה ויעילה. יש כיום לא מעט כלים לפעול בשוק ההון בצורה שכזו, והכלי הבולט מכולם הוא ללא כל צל של ספק Tradeone.
Tradeone היא מערכת במאפשרת לכם לעשות מסחר בבורסה בדרך קלה ונוחה יותר. Tradeone נולדה מתוך צורך המשולב בחזון. משקיעים בשוק ההון הישראלי עמדו על הצורך שבפיתוח מערכת שתקל על המסחר באופן הזה וכך היא פותחה לכדי מערכת פעילה ומועילה לניהול תיק השקעות בבורסה.
Tradeone - איך זה עובד?
בתוך מערכת Tradeone שולבו פקודות הנפוצות בשוק האמריקני כגון STOP, TAKE PROFIT, STOP LIMIT MARKET וכדומה כדי להקל על ניהול תיקי ההשקעות בזמן אמיתי. פקודות אלו מתאימות לכל סוגי המשקיעים והסוחרים ויש בהן ייתרון עבור כל אחד. כלים אלו מגובים בחדר מסחר העומד לרשות הלקוחות הנותן להם מידע שוטף אודות הנעשה בבורסה ובמקומות הקשורים אליה, אפשרות להעברת פקודות שונות, קבלת הסברים והדרכות ותמיכה טכנית רחבת היקף. ייתרון טכנולוגי זה מעניק קורת גג רחבה לכלל המשקיעים והסוחרים בשוק ההון הישראלי תוך התמקדות ברצונות ובצרכים שמאפיינים כל פלח שוק.

כלים תומכים ב Tradeone
מערכת Tradeone מעניקה למשתמשים כלים תומכים שבהם ניתן לעשות שימוש בזמן אמיתי כדי לקבל החלטות כמו טבלת מחירים של עשרת ניירות הערך היורדים והעולים בכל רגע נתון, ספר הפקודות המאפשר להפוך מידע גולמי למידע פרקטי, מערכת לניתוח טכני אמין, חלון המציג הוראות וביצועים עדכניים ליום המסחר, מידע מפורט אודות סך עיסקאות בניירות ערך והמדדים השונים וכיוצא באלה. כלים אלה נועדו לעמוד לרשות הסוחרים והמשקיעים לצורך ניהול תיק ההשקעות שלהם.
מערכת Tradeone לניצול טוב יותר המשאבים שלך
מערכת Tradeone עוזרת לכם לנצל את המשאבים שלכם באופן  מושכל ובהתאם למצב במהלך המסחר. המערכת מאפשרת לכם לקבל את כל האינפורמציה הנחוצה ואת כלי הניתוח הנחוצים כדי להגיע להחלטות נכונות בכל הנוגע לניהול תיק ההשקעות שלכם בזמן אמיתי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה