יום שני, 2 ביולי 2012

קידום אתרים אורגני


קידום אתרים אורגני, בשונה מקידום אתרים ממומן בגוגל, לא דורש מבעל האתר השקעה כספית. קידום זה מאפשר לכל אתר באופן שיווני לגמרי לקבל מקום בולט בדף הראשון של תוצאות חיפוש. עם זאת, בעלי אתרים המבינים את חשיבותו של אתר אינטרנט בעולם העסקי המודרני, הנחשב לעולם מאוד תחרותי ודינמי, פונים לחברות SEO על מנת שהן יעשו עבורם את הקידום. כי קידום אתרים, למרות האפשרות העצמאית, הוא בכל זאת עסק למקצוענים ולמי שחשובה התדמית העסקית שלו, ובסופו של דבר גם הפרנסה, חייב להיעזר במקצוענים. חברות SEO בתחום של קידום אתרים אורגני מציעות היום שלל שירותים לבעלי אתרים, גם אתרים גדולים וגם אתרים קטנים.

מהו קידום אתרים אורגני 

כיום רשת האינטרנט הוא למעשה עולם וירטואלי עצום וכמעט אין סופי של מידע, שירותים, מוצרים ודמויות. התחרות בין העסקים ברשת מאוד קשה וכמו בעולם הפיזי הרגיל, כדי לזכות בליבו של הלקוח, חייבים להיות במקום בולט ולהציע לו בדיוק את מה שהוא מחפש. קידום אתרים אורגני הוא בדיוק מה שהם צריכים בשביל זה. קידום אתרים אורגני מאפשר לקבל תנועת גולשים בדיוק כמו בקניון המרכזי בעיר, להישאר בתודעה ולבלוט על פני המתחרים. מה שכן, כאשר את הקידום עושים עם חברה מקצועית הוא מאפשר גם לעסק להישאר בראש הפירמידה לאורך זמן.


בחירת מילות מפתח לקידום 

קידום אתרים אורגני הוא תהליך הכולל בתוכו מספר שלבים. כל אחד מהם הוא חיוני מאוד לקידום האתר לראש דף תוצאות החיפוש של גוגל ושל מנועי החיפוש האחרים. אחד השלבים הללו הוא מחקר מילות מפתח או ביטוי מפתח במסגרתו יש לחקור את הנושא בו מתמחה האתר: ביטוח, משכנתא, אסטרולוגיה, תכשיטים, ניקיון וכן הלאה. לפי המילים אותם מחפשים מרבית הגולשים והמילים שיובילו אותם בדיוק למה שהם מחפשים, בונים את כל דפי האתר. כאן חשוב להבין היטב את כללי הרשת כי מצד אחד ישנן מילים מאוד מקצועיות וחשובות אך אף אחד לא מחפש אותם ומצד שני ישנן מילים מאוד נפוצות אך התחרות בהן היא קשה במיוחד.

שילוב לינקים לקידום האתר

שלב נוסף בנושא של קידום אתרים אורגני זהו השלב של הלינקים. לינקים נכנסים מצביעים לגוגל שהאתר המדובר הוא רלוונטי ומתאים לקידום. לינקים צריכים להיות על מילות מפתח
אותם רוצים לקדם וחשוב שהם יהיו משובצים באתרים המתאימים לגוגל ומקודמים על ידו. בשביל זה בודקים את דירוג האתר (Page Rank) ובוחרים רק את האתרים בעלי דירוג גבוה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה