יום ראשון, 15 ביולי 2012

לימודי מסחר בבורסה



אם אתם אוהבים את עולם המסחר ומעוניינים להכירו יותר מקרוב ולהתמקצע יותר ויותר, הרי שחשוב שתעשו זאת בצורה יסודית ונכונה. הכוונה היא כמובן ללימודי בורסה. לימודי מסחר בבורסה הם לימודים פרקטיים שיאפשרו לכם להגביר את הרווחים שלכם בבורסה במידה ואתם משקיעים בבורסה, או ללמד אתכם אודות במסחר בבורסה כדי שתרצו להתחיל ולהשקיע בבורסה בעצמכם. השקעה בבורסה נחשבת בעיני רבים כתחום אינטואיטיבי שניתן להתנהל בו ללא כל הכשרה מוקדמת. דעה קדומה זו הביאה לקריסתם הכלכלית של אנשים ומשפחות רבות בישראל. כמו בכל תחום שרוצים לעסוק בו יש ללמוד את החוקים והכללים שלו, לצבור כלים, ידע ונסיון לפני שמחליטים לצאת לדרך ולהתחיל לסכן את כספכם. לא הייתם נוהגים כך לו רציתם להטיס מטוס? או שהייתם משתמשים באינטואיציה בהפעלת המכשירים השונים בתא הטייס...?
יתרונות לימודי מסחר בבורסה
לימודי מסחר בבורסה מאפשרים לכם לרכוש כלים שיאפשרו לכם לעבוד מהבית ולעשות רווחים בבורסה תוך השקעות מחושבות, או לחילופין להשתלב במקצוע מבוקש זה באחת מחברות ההון העוסקות בניהול תיקי השקעות בבורסה, או בכל חברה פיננסית אחרת.


במסגרת הלימודים נלמדים נושאים שונים
קורס מבוא למסחר המיועד לאנשים חסרי נסיון קודם בתחום המעוניינים לסחור בבורסה הישראלית וזו האמריקנית.
·         קורס ניתוח טכני מעשי המקנה הבנה בניתוח טכני לשימושים מעשיים.
·         קורס שימוש בכלי מסחר שבו לומדים אודות תוכנות מסחר מתקדמות, תוכנות לסריקת מניות וכן הכנת דוחות וכדומה.
·         קורס יכולות עצמית שבמסגרתו משפרים התלמידים את היכולת העצמית שלהם במסחר.
ומה עוד על הפרק?
נושאים נוספים שנלמדים במסגרת לימודי מסחר בבורסה הם: חוקי המסחר, ניתוח מדדים, סריקת מניות, ניהול כספים, אסטרטגיות מסחר שונות, מערכות מסחר, תרחישים וכדומה. לקראת סיום הלימודים עוברים הלומדים 4 מפגשים של מסחר מעשי.
בחירת מוסד הלימוד חשובה ביותר וחשוב לבדוק מי הם המרצים, המלצות מסטודנטים שלמדו במוסד וגם מומלץ לבדוק את השתלבות הבוגרים בעולם הפיננסי. אם שוק ההון מסעיר אתכם, זה הזמן להתחיל ולברר על לימודי בורסה, על מנת לסלול את הדרך שלכם מבחינה מקצועית בתחום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה