יום רביעי, 18 ביולי 2012

פרסום מודעות דרושים


אם אתם בעלי עסק המעוניינים בגיוס כוח אדם חדש לעסק, סביר להניח שתזדקקו לשירות של לוחות דרושים, על מנת למצוא את האנשים הנכונים לתפקידים השונים בעסק שלכם. לוחות דרושים רבים מאפשרים לכם לפרסם את המודעה שלכם בחינם ללא התחייבויות וללא סיבוכים. הרעיון שעומד מאחורי שירות חינמי זה הוא שכל מודעה שלכם מכניסה עוד ועוד מחפשי עבודה לאתר שניתן לגבות מהם תשלום חודשי עבור החיפוש באתר. וככל שתנועת הגולשים לאתר תהיה גדולה יותר יהיה יותר כדאי למפרסם לשים מודעת פרסום באתר וחוזר חלילה. אתר דרושים מרוויח מהתשלום שהוא גובה מהגולשים ומהפרסומות שמציגות בו חברות מסחריות שונות.
פרסום מודעות דרושים באיזורים ספציפיים
אם אתם חברה קטנה הממוקמת בישוב קטן בגליל, סביר להניח שמחפשי העבודה מגוש דן לא ממש יעניינו אתכם. תוכלו להציג מודעה באחד הלוחות הגדולים, אבל בספק אם תהיה לו הצלחה שם. כדי שתוכלו להגיע לקהל היעד הספציפי שלכם הגר בצפון הארץ או המעוניין לעבור לגור בצפון הארץ עליכם לעשות שימוש באתרים המקומיים של המועצות המקומיות או העיריות המעניינות לקדם את נושא התעסוקה באזורם. פרסום מודעות דרושים באתרים אלה יכול להביא לכם תוצאות הרבה יותר טובות ולהגיע לאנשים הרבה יותר מתאימים עבור המשרה שאתם מציעים.

פרסום  מודעות דרושים בעיתונים
עד היום חלק נכבד ממחפשי העבודה נעזר בעיתונים. למרות שנראה כי העיתונים עומדים להעלם מן העולם יש הרוכשים אותם במיוחד לשם חיפוש עבודה. נכון הוא שרוב המודעות בעיתונים מתפרסמות גם באתרי האינטרנט השונים, אבל אסור לפספס גם מקור לא אכזב זה של מחפשי עבודה פוטנציאלים שיכולים להתאים למשרה אותה אתם מציעים.
פרסום מודעות דרושים – גם לפרסום שלכם
רבים רואים פרסום מודעות דרושים גם פרסום של העסק עצמו. עסק שמפרסם בעיתונים ובאינטרנט מודעות דרושים הוא כנראה עסק גדול שמתפתח כל הזמן. עסק שמפרסם הרבה, גם בעיתונים וגם באינטרנט הוא כנראה עסק משגשג שיוכל לשלם משכרות טובות. כך חושבים להם המעיינים במודעות הדרושים ואתם מקבלים פרסום חינם או כמעט חינם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה