יום חמישי, 2 באוגוסט 2012

לימודי ניתוח טכני


לימודי ניתוח טכני – מקצוע מבוקש
השאלה  מה ללמוד לקראת החיים הבוגרים שלנו עוסק בצורך גדול שנקרא פרנסה. כיום כדי להתפרנס צריך ללמוד. נכון שישנם עדיין מקצועות שלא מצריכים לימודים כל שהם אבל מרבית האוכלוסייה איננה מעניינת במקצועות אלה כי הם אינם מכניסים מספיק או שהם נוגעים בתחומים שלאיש אין רצון לעבוד בהם, אלא חוסר ברירה בלבד. לימודים הם המפתח לעתיד התעסוקתי של כל אחד ואחת והשאלה היא מה ללמוד?
לך בעקבות הלב ותמצא את מבוקשך
לימודים אינם רק לימודי מקצוע. אדם אינו עובד רק כדי להרוויח כסף אלא גם למצוא הנאה בעבודה. אנשים הנמשכים לעולם בכלכלה והכספים יכולים למצוא מקצעות רבים שניתן ללמוד אותם בזמן קצר יחסית כדי שיוכלו להתחיל לעבוד, להרוויח כסף וגם ליהנות. אחד ממקצועות אלו הם לימודי ניתוח טכני. לימודי ניתוח טכני הם לימודים של מקצוע מאד מבוקש כיום והבוגרים המתמידים והמוכשרים ימצאו שמקצוע זה יכול להיות מאד מכניס.

מהו ניתוח טכני ?
ניתוח טכני הוא שיטה שבה מנתחים מגמות של מניות וניירות ערך על פי המחירים שלהם בעבר ונפח השוק כדי לעשות תחזיות לעתיד. כדי לעשות זאת יש להכיר כיצד לקרוא גרפים מתקדמים, ליישם מידע לתוך המערכת וללמוד להעמיק בניתוח המניה. כדי לדעת איך עושים זאת נחוץ לקחת קורס בלימודי ניתוח טכני שיכשיר אתכם לכך.
לימודי ניתוח טכני במכללה או לימודי תעודה ?
לימודי ניתוח טכני במכללה נעשים במסגרת לימודי שוק ההון במגמות לכלכלה. הלימודים הם לתואר ראשון ונדרשים ציוני בגרות טובים. בנוסף לכך שכר הלימוד במכללות גבוה ולא כל אחד עומד בדרישות הסף שלהן. לימודי תעודה דורשים אנגלית ברמה סבירה אך אין צורך בציוני בגרות גבוהים. לימודי תעודה נמשכים 4 חודשים ומתפרסים על 120 שעות לימוד בהם מקבל התלמיד גם רקע עיוני אודות הניתוח הטכני ובמיוחד רקע מעשי.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה