יום שלישי, 26 ביוני 2012

תא הקלטה


איך שרים בתוך תא הקלטה?

אירוע ללא אטרקציה ייחודית, אינו באמת אירוע שמכבד את עצמו. מגוון האטרקציות לאירועים הוא רב, ויש להתאים את האטרקציות הנבחרות לאופי האירוע, המתחם בו הוא מתקיים וכמובן לקהל המוזמנים. אחת מהאטרקציות הללו היא תא הקלטה. אם אתם מתלבטים האם כדאי לכם להזמין תא הקלטה לאירוע שלכם, יתכן שמה שיעזור לכם להכריע הוא מידע על צורת הפעולה של התא.

לא פעם, אחרי שמבינים עד כמה תא ההקלטות הוא מיוחד, ועד כמה הוא מהווה חוויה, לא צריך לחשוב עוד פעם אחת. ממהרים ומזמינים את התא. אבל לפני שאנחנו אומרים לכם מה לעשות, מחובתנו לספק לכם את כל המידע על התא.

אז איך בעצם נראה התא?

תא הקלטה לאירועים, מעוצב לרוב בצורה של תא טלפון לונדוני, פשוט משום שזה העיצוב המקובל אשר מיובא לארץ. בתוך כל תא הקלטה, יש מקום לשני אנשים שישירו. הציוד שיש בתוך התא כולל כמובן שני מיקרופונים. בתא גם יש שני זוגות של אוזניות, המיועדות לזמרים אשר יחבשו אותן, וכך יוכלו לשמוע את הפלייבק של השיר, מבלי שהרעשים מבחוץ יפריעו להן. התא עצמו גם אטום היטב לרעשים השונים.



וזה הזמן להתחיל לשיר

בתוך תא הקלטה, המפעיל שם את השיר הנבחר. עוד לפני כן כל אדם יכול לבחור את השיר שהוא ישיר, מתוך ארסנל של שירים בעברית או בלועזית. בתוך תא הקלטה בוחרים את השיר, ואז הפלייבק מתחיל להתנגן ברקע. בתוך התא יש גם מסך מיוחד, שמסמן לזמר, איזה מילים עליו לשיר עכשיו. כך אין צורך גם לדעת את השיר בע"פ, על מנת לשיר אותו בצורה מוצלחת.

ובסוף מקבלים את הדיסק

בסוף התהליך, אחרי שכל אחד כבר היה בתוך תא הקלטה, נותר רק לעבד את השירים, ולספק את הדיסקים לכל מי שהקליט. המפעיל של העמדה אוסף את כל השירים, צורב אותם על גבי דיסקים, ומחלק אותם לאורחים. כמובן שהשם של כל אחד נרשם עוד לפני ההקלטה, על מנת שכל אחד יקבל בסוף את השיר שהוא עצמו הקליט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה