יום רביעי, 29 בדצמבר 2010

אירועים בטבע


אירועים בטבע – סוגים

אירועים בטבע הם תחום שמתפתח מאד לאורך השנים. אנשים הבינו שנמאס מחתונות ואירועים באולמות אירועים וגני אירועים. נמאס מהתפאורה המלאכותית ונמאס מהחזרתיות הזו.  כל האולמות נראים אותו הדבר, כל האוכל דומה ואין חידוש. הפיתרון הוא ברור – אירועים בטבע, עם תשומת לב לפרטים הקטנים ועם חיבור אמיתי לטבע. יש בארץ מקומות כל כך יפים לאירועים – חבל שלא לנצל אותם לאירוע שיזכר הרבה שנים קדימה. מה ניתן לחגוג בטבע:


חתונה בטבע

חתונה היא גולת הכותרת של אירועים בטבע. מדובר במאורע המרגש והמשמעותי ביותר בחייהם של זוגות צעירים. מדובר באירוע חשוב הן עבור החתן והכלה והן עבור המשפחה המורחבת. החתונה היא הזדמנות יוצאת דופן לחגוג באופן מושלם, להפגיש את כל המשפחה המורחבת ולנצור את הרגע. החתונות היפות ביותר בארץ הן בטבע. בוחרים מראש מקום עם נוף יפה, חברת הפקה מקצועית וכל שנותר הוא להגיע ולחגוג. עצם החיבור לטבע מעניק קסם לאירוע. בקיצור מושלם.

בר מצווה

לא רק חתונות עושים בטבע. גם בר המצווה הוא אירוע משמעותי אליו מגיעים אורחים מרחוק. כדי לתת לאורחים תחושה מיוחדת, מומלץ מאד ללכת על אירועים בטבע. ניתן לעצב את הסביבה בהתאם להעדפותיו של בעל השמחה וניתן להתאים את האוכל לקהל צעיר. תחשבו איזה כיף לאכול עוגות קצפת חגיגיות באמצע היער – כל כך פשוט לביצוע!


יומולדת 60

אירועים בטבע הם חגיגה של ממש. לאחרונה יותר ויותר אנשים חוגגים באופן פומבי את יומולדת 60. כנראה שיש משהו עגול ומרשים במספר הזה. אין כמו יומולדת 60 בטבע. בגיל כזה כבר נמאס מהמוסיקה הרועשת ומהדיג'יי העצבני באולם האירועים. במקום להסתבך, בוחרים איזו חורשה נחמדה, מבשלים אוכל גורמה עם יין טוב, מוסיקה נעימה וחוגגים באווירה של חיבור לטבע. כאמור, אירועים בטבע הם אירועים שלא שוכחים!

כנסים מקצועיים

גם כנסים מקצועיים קורים בטבע. מי אמר שחייבים לשבת כמו רובוטים בתוך אולם גדול ולהתייבש במשך 5 שעות רצופות של הרצאות? ניתן בקלות לארגן כיסאות נוחים להרצאה בחיק הטבע. חברות להפקת אירועים בטבע מתמחות בבחירת לוקיישן המתאים לסוג האירוע. דווקא הישיבה בחוץ מפרה את המחשבה ומאפשרת לאנשים להיפתח לרעיונות מעניינים ולאינפורמציה חדשה.

בקיצור – אירועים בטבע הם האופציה המומלצת לחגיגות ואירועים מכל סוג.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה